انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزاری اردو

انجمن سینمای جوان برازجان بمنظور بالا بردن روحیه کاری و تشویق اعضاء اقدام به برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی و تفریحی نمود.

در این اردوی یک روزه که در بخش ارم دشتستان برگزار گردید ۲۰ نفر از اعضاء این انجمن حضور داشتند. 

سیمرغ بلورین به فیلم تجربی بومرنگ ساخته داریوش غریب زاده رسید.

برگزیدگان بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تالار بزرگ کشور معرفی شدند.
به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» در بخش بهترین فیلم کوتاه تجربی٬ سیمرغ بلورین جشنواره به فیلم تجربی بومرنگ ساخته داریوش غریب زاده  و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان بوشهر رسید.

 

 

این موفقیت بزرگ را به تمامی هنرمندان استان بوشهر خصوصاْ جناب آقای داریوش غریب زاده تبریک می گوییم.

■ سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه و مستند فجر اهدا شد

نمایی از مستند «ترانه اندوهگین کوهستان» برنده سیمرغ بلورین بهترین مستند کوتاه

سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه و مستند بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تالار بزرگ کشور اهدا شد.
به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» در بخش بهترین فیلم کوتاه داستانی دو دیپلم افتخار به چاوش ساخته فرخ حنیفه نژاد زیبایی و انیمیشن در خانه ما ساخته مریم کشکولی‌نیا اهدا شد و سیمرغ بلورین به فیلم تجربی بومرنگ ساخته داریوش غریب زاده رسید.
در بخش چشم واقعیت ترانه اندوهگین کوهستان به کارگردانی حامد خسروی سیمرغ بلورین بهترین مستند کوتاه را دریافت کرد و دیپلم افتخار برای نگارش گفتار متن فیلم به روز حادثه ساخته محمدعلی فارسی، دیپلم افتخار برای پژوهش علمی و فرهنگی به مستند روشنان ساخته محسن رمضان‌زاده و دیپلم افتخار برای نوآوری و تجربه جدید و ترکیب خلاقانه مستند و پویانمایی به سیانوزه ساخته رخساره قائم مقامی اهدا شد.
در بخش مستندهای بلند نیز سیمرغ بلورین به فیلم تینار به کارگردانی مهدی منیری اهدا شد و دیپلم افتخار به فیلم هفت رخ فرخ ایران به کارگردانی فرزین رضائیان برای تهیه فیلمی موثر از فرهنگ و تاریخ غنی ایران اختصاص یافت.
همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول به فیلم در میان ابرها به کارگردانی سید روح الله حجازی اهدا شد.

سامانه پیام کوتاه سینمای ایران

سامانه پیام کوتاه سینمای ایران راه‌اندازی شد

سامانه پیام کوتاه سینمای ایران همزمان با آغاز بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به بهره‌برداری رسید.
به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در این سامانه با ارسال نام فیلم به شماره 200007 اطلاعات مربوط به کلیه سینماهای شهر تهران که در حال اکران فیلم مورد نظر هستند و با ارسال نام سینما، اطلاعات مربوط به فیلم اکران شده در آن سینما، نشانی، تلفن و سانس‌های نمایش سینمای مورد نظر قابل دستیابی است.
سامانه پیام کوتاه سینمای ایران با شروع جشنواره قابل بهره‌برداری است و این امکان را دارد که با ارسال نام سینما فاصله تاریخ، برنامه اکران سینمای مورد نظر را در تاریخ مذکور به مخاطب ارائه کند.
علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال حرف a ضمن عضویت در این سامانه همزمان با تغییر اکران، اطلاعات جدید را دریافت کنند و با ارسال حرف b از اخبار سینمایی روز مطلع شوند.
همچنین همزمان با آغاز بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نسخه آزمایشی نرم‌افزار سیمرغ (نرم‌افزار تلفن همراه سینماهای تهران) به بهره‌برداری رسید. در این نرم‌افزار اطلاعات مربوط به کلیه سینماهای شهر تهران شامل نام فیلم، سانس‌های نمایش، نشانی، تلفن و کروکی و اطلاعات مربوط به فیلم‌های در حال اکران قابل دستیابی است.
این نرم‌افزار به سادگی و از طریق پیام کوتاه به روز می‌شود و مخاطب می‌تواند هر هفته برنامه‌های جدید سینماها و اکران جدید را با استفاده از این قابلیت به روز کند و از تازه‌ترین تغییرات جدول اکران آگاه شود.