انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

هشتمین هفته فیلم و عکس برازجان برگزار می‌شود

به مناسبت دهه مبارک فجر هشتمین هفته فیلم و عکس سینمای جوان دفتر برازجان بصورت استانی و از تاریخ ۱۷تا ۲۱ بهمن ماه ۸۷ در محل سالن اجتماعات انجمن سینمای جوان برازجان برگزار می‌شود.

ادامه مطلب ...

برگزاری دومین دوره اهدای جایزه بزرگ «شهید آوینی» در بهار 88

به همت «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت برخی نهادها و سازمان‌ها، دومین دوره «جایزه بزرگ شهید آوینی» ویژه برترین‌ مستندهای سال، در بهار 1388 در «تهران» برگزار خواهدشد.
ادامه مطلب ...

موفقیت هنرمندان استان بوشهر در نخستین جشنواره عکسهای موبایلی

نخستین جشنواره عکسهای موبایلی همراهان و همایش چالشها و کارکردهای فرهنگی موبایل بیست و ششم دی ماه در گیلان به کار خود پایان داد.

ادامه مطلب ...

فراخوان مسابقه عکس تهران، تا انتها حضور

سی سال 22 بهمن در تهران به روایت تصویر
1386تا 1357
به مناسبت سیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
موزه هنرهای دینی امام علی(ع) – بهمن 1387
برگزار کننده: معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

بیست و دوم بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگی و برای نسلهای آینده که همه آن ها 22 بهمن را که روز غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود، باید حفظ کنند و بزرگ بشمارند، بزرگ بشمارند روزی را که خدای تبارک و تعالی به ملت ما منت گذاشت که این ملت را یکپارچه کرد و ملت را غلبه داد.

"امام خمینی (ره) 24/11/59"


ادامه مطلب ...

فراخوان ششمین سوگواره سراسری عکس عاشورا

ششمین سوگواره عکس عاشورا در پی عمل به عهد خویش و به دنبال استقبال اهالی هنر و اندیشه از طرح موضوع تحریفات عزاداری عاشورا در سوگواره پنجم، در این نوبت نیز در این میدان، چاووشی قافله عاشقان سیدالشهداء را خواهد نمود که با نگریستن پیرایه ها و کژتابیها بردامن عرشی عزای سیدالشهداء با عکس، خون خواهند گریست و از حنجره لنز دوربینشان مصیبت تحریف را جار خواهند زد و سوگواره نیز در نمایشگاهی، پژواک این فریادهای آگاهانه را به گوشِ شنوای چشمهای حقیقت بین خواهد رساند. ادامه مطلب ...