انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

در نهمین جشنواره سینمای جوان بهترین فیلمنامه‌ها ارائه شد.

داور نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان:

در نهمین جشنواره سینمای جوان بهترین فیلمنامه‌ها ارائه شد

خبرگزاری فارس: داور بخش فیلمنامه نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر گفت: من به این جشنواره تبریک می‌گویم چرا که بهترین فیلم‌نامه‌ها در آن ارائه شده است.

ادامه مطلب ...

پیام تبریک

هنرمندان گرامی 

جناب آقایان محمدرضا جنگی و محمد ابراهیمی

موفقیت شما را در اولین مسابقه عکس استانی دیار زیبای من صمیمانه تبریک می گوئیم.

موفقیت روز افزون شما آرزوی قلبی ماست.

سرپرست و اعضاء انجمن سینمای جوان برازجان

برگزیدگان اولین مسابقه عکس استانی دیار زیبای من معرفی شدند.

مراسم اختتامیه و اهداء جوایز برگزیدگان اولین مسابقه عکس استانی دیار زیبای من روز سه شنبه 25 فروردین ماه88 در سالن اجتماعات انجمن سینمای جوانان ایران ـ دفتر برازجان برگزار و از افراد برتر این مسابقه تجلیل به عمل آمد.

ادامه مطلب ...

عملکرد یکساله

گزارش  عملکرد یکساله

 انجمن سینمای جوان برازجان در سال 87

ادامه مطلب ...

مراسم اختتامیه اولین مسابقه عکس استانی دیار زیبای من

برگزیدگان اولین مسابقه عکس استانی دیار زیبای من طی مراسمی معرفی می شوند.

ادامه مطلب ...