انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فراخوان تولید مستند 5 دقیقه‌ای با موضوع خانواده اعلام شد

فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های مستند «5 دقیقه‌ای» با موضوع خانواده، به منظور نمایش در بخش ویژه‌ جشنواره سینماحقیقت توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از روابط‌ عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نظر به اهمیت جایگاه خانواده در شرع مقدس اسلام و فرهنگ دیرینه ایرانیان و به منظور تهیه و تأمین آثار منتخب بخش ویژه مسابقه ملی ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت که در سال 91 برگزار خواهد شد، این مرکز اقدام به انتشار فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های مستند «5 دقیقه‌ای» با موضوع خانواده کرده است.

بنابراین گزارش، عموم مستندسازان و تهیه‌کنندگان حداکثر تا تاریخ 20 اسفندماه 1390 فرصت دارند تا طرح‌های مستند 5 دقیقه‌ای خود با رویکرد خانواده را به معاونت فرهنگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، طبقه سوم (تلفن 88511275) ارایه کنند.

این طرح‌ها پس از بررسی و تصویب، در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تولید و به بخش ویژه فیلم‌های «5 دقیقه‌ای» با رویکرد خانواده ششمین جشنواره «سینماحقیقت» ارائه خواهند شد تا آثار برگزیده در این جشنواره روی پرده بروند.

در این بخش، فیلم‌های ارسالی به صورت مستقل پذیرفته،‌ انتخاب،‌ داوری و نمایش داده خواهند شد و به فیلمساز برگزیده نیز تندیس فیروزه‌ای جشنواره، ‌دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد