انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فراخوان جشنواره عکس «بوی عیدی»

به مناسبت عید نوروز از سوی شرکت فرهنگ فیلم تهران منتشر شد. بنا بر این گزارش، شرکت فرهنگ فیلم تهران به مناسبت فرارسیدن سال نو در نظر دارد جشنواره عکس "بوی عیدی" را با هدف به ثبت رساندن جلوه ها و تصاویری از آئین و رسوم نوروز برگزار نماید.

در این فراخوان آمده است: آثار ارسالی دیجیتال می‌بایست بر روی CD یا DVD، در فرمت JPG ، با رزولوشن معادل ۳۰۰ DPI که قابلیت چاپ در ابعاد 70×50 یا بیشتر را داشته باشند ذخیره شده باشند. همچنین آثار آنالوگ نیز باید اسکن شده و براساس شرایط اعلام شده به صورت فایل دیجیتال ارسال شوند.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا 31 فروردین ماه سال 1391 به دبیرخانه جشنواره عکس "بوی عیدی" به آدرس تهران، بزرگراه آفریقا نرسیده به چهارراه حقانی کوچه کمان شماره 25 طبقه اول ارسال نمایند.

اضافه می نماید شرکت کنندگان جهت حضور در جشنواره باید فرم شرکت در جشنواره را از سایت www.farhangfilm.com دریافت و پس از تکمیل به همراه آثار و مدارک لازم برای دبیرخانه ارسال نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88665525-88665526 تماس حاصل نمایند.

اطلاعیه انجمن سینمای جوان برازجان

روابط عمومی انجمن سینمای جوان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید به همه اعضاء و هنرمندان ، به اطلاع می رساند که انجمن سینمای جوان برازجان تا تاریخ ۱۴ فروردین ماه تعطیل می باشد.



سال نو مبارک

کارگاه پخش و تحلیل فیلم کوتاه

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان دفتر برازجان ، در ادامه برنامه های پخش و تحلیل فیلم کوتاه این دفتر اینبار شاهد پخش فیلم کوتاه " شماره 22 " به نویسندگی و کارگردانی " امیر حاتمیان" خواهد بود.

زمان

یکشنبه21/12/1390 ساعت17

مکان

سالن اجتماعات انجمن سینمای جوان

فراخوان دومین مسابقهٔ عکس ماه‌ریز

موسسهٔ فرهنگی هنری ماه‌ریز قصد دارد با هدف انتشار آثار ادبی و هنری، مسابقات و نمایشگاه‌هایی برپا کند. در این راستا دومین مسابقهٔ عکس ماه‌ریز با موضوع «زن» برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۰

ادامه مطلب ...

فراخوان چهارمین جشنواره عکس‌های برتر سال

به روزهای پایانی سال ۱۳۹۰ می‌رسیم. سالی پربار برای عکاسی کشور. به همین دلیل دوربین.نت به عنوان اولین آژانس عکس خبری ایران قصد دارد با ایجاد فضایی زیبا و در خور نام عکاسان، امسال را با گنجینه‌ای پربار به پایان برساند.

گنجینه‌ای از عکس‌های برتر‌سال کشور. تا این گنجینه بسیار گرانبها سالیان سال به یادگار بماند.

عکس‌های بر‌تر جشنواره بعد از انتخاب در چندین نمایشگاه عکس روی دیوار می‌رود. بر روی وب سایت منتشر خواهد شد و در کتابی نیز منتشر خواهد شد.

۲۵ اسفند ۹۰:  پایان ارسال عکس

ادامه مطلب ...