انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

'گلستان ۱۳۱۸' مهدی تنگستانی به جشنواره فیلم ریور ایتالیا راه یافت

به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان جشنواره فیلم ریور ایتالیا از 28می تا 8 ژوئن مصادف با 8 الی 19 خرداد سال جاری در شهر پادوآ ایتالیا برگزار می شود.

در این بین فیلم "گلستان1318" به کارگردانی مهدی تنگستانی یکی از 12 فیلم ایرانی راه یافته به این جشنواره اعلام گردید.

انجمن سینمای جوان برای این هنرمند و دیگر اعضاء آرزوی موفقیت روزافزون می نماید.

فراخوان چهل‌و‌هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فراخوان چهل‌و‌هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ویژه 12 استان (تهران، قم، سمنان، مازندران، قزوین، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد) کشور منتشر شد.

این جشنواره که در سه زیرمجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس در تیرماه سال جاری به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود چهل‌و‌هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان است.

در ادامه این خبر آمده، این استان‌ها، می‌توانند از هم اکنون با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir و همچنین www.cinemajavanan.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و انجمن سینمای جوانان ایران برگزار خواهد شد و تندیس گرفته‌های این جشنواره در بخش بهترین فیلم داستانی، مستند، تجربی، پویانمایی و بهترین فیلم از تولیدات انجمن و جایزه ویژه به طور مستقیم وارد بخش مسابقه «بیست‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» می‌شوند.

در پایان این خبر آمده، مهلت ثبت نام در این جشنوار 25 اردیبهشت ماه تعیین شده است.

فراخوان هفتمین جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از روابط‌ عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این مرکز قصد دارد تا هفتمین جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی را در راستای تکریم و ترویج فرهنگ رضوی و طی روزهای 27 تا 29 شهریور ماه 1391 در شهر تهران برگزار کند.

برپایه این گزارش، بخش‌های مختلف هفتمین دوره جشنواره فیلم رضوی که امسال، صرفاً در حوزه فیلم مستند و فیلمنامه رضوی برگزار می‌شود، بدین شرح ذیل است: بخش مسابقه فیلم‌های مستند کوتاه و نیمه بلند (تا 52 دقیقه)، بخش مسابقه فیلم های مستند بلند (بیش از 52 دقیقه)، بخش پژوهش های مستند رضوی، بخش فیلمنامه‌های کوتاه داستانی و انیمیشن، طرح و ایده مستند، طرح فیلمنامه های سینمایی و ویدئویی رضوی

مهلت:بیستم مردادماه 1391 .

مسابقه‌ی بین‌المللی عکس «مردم و سیاره‌ی زمین»

مسابقه‌ی بین‌المللی عکس «مردم و سیاره‌ی زمین» با اهدای جوایز نقدی ارزنده توسط چند موسسه‌ی خیریه‌ی استرالیایی برگزار می‌شود.

هدف از برپایی این مسابقه انتخاب ۵۳ عکس برگزیده است که در قالب یک تقویم و دفتر یادداشت روزانه به نام «مردم و سیاره‌ی زمین: عدالت اجتماعی و محیط زیست» به چاپ خواهند رسید تا با فروش آن در سراسر جهان تمام عوایدش صرف کمک به مجمعی متشکل از ۵۰ سازمان خیریه‌ی استرالیایی شود. شرایط شرکت در این مسابقه به این شرح است:
- شرکت در این مسابقه برای عکاسان حرفه‌ای و آماتور از سراسر جهان آزاد است.
- موضوع مسابقه عکس‌هایی است که با تصویر کردن مردم، مکان‌ها و اشیایی از اقصی نقاط جهان حاوی نکته‌ای درباره‌ی عدالت اجتماعی یا مسائل محیط زیستی باشند. برگزارکننده انتظار دارد عکس‌هایی با پیام و احساسی مثبت درباره‌ی این موضوعات دریافت کند. عکس‌هایی از زندگی مردم کشورهای مختلف، فرهنگ‌ها، سبک‌ها زندگی، زیست انسان‌ها در مکان‌های مختلف، سفر، پرتره، چشم‌انداز طبیعی و حیوانات می‌توانند موضوعات عکس‌ها باشند.
- هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۴ تک عکس در این مسابقه شرکت کند.

- شرکت در این مسابقه رایگان است و هیچ هزینه‌ای در بر ندارد.

- عکس‌ها باید تا پیش از پایان مهلت ارسال یعنی ۳ اردیبهشت به این آدرس ایمیل شوند:
peopleandplanet@peopleandplanet.org.au این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید

ادامه مطلب ...

عکاسان منتخب هیئت داوران جشنواره استانی عکس نجیرم اعلام شد

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان و به نقل از دبیرخانه جشنواره استانی عکس نجیرم از بین مجموع آثار ارسالی در نهایت ۲۷ عکاس با ۵۰ عکس به بخش نمایشگاه و منتخب هئیت داوران راه یافتند.

در این بین پنج نفر از عکاسان انجمن سینمای جوان برازجان به نام های آقایان:اسماعیل کیانی، رضا عباسی،محمدرضا جنگی ، روح الله فخاری ، محسن ثبوت ، رضا صفایی و سرکار خانم فاطمه جرجم با مجموع 11 عکس در بخش رقابتی جشنواره حضور دارند.

انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر برازجان برای این عزیزان و همچنین دیگر اعضاء آرزوی موفقیت های روز افزون می نماید.