انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

پنجمین دوره‌ی مسابقه‌ی بین‌المللی عکاسی Levallois

امسال از ۱۴ مهر‌ تا ۲۷ آبان در شهر Levallois واقع در حومه‌ی پاریس برگزار خواهد شد. فراخوان شرکت در این مسابقه‌، که یکی از معتبرترین رویدادهای عکاسی در فرانسه محسوب می‌شود، بدین شرح است:

- شرکت در این مسابقه برای تمام عکاسان زیر ۳۵ سال از سراسر جهان آزاد است. معیار محاسبه‌ی سن روز آغاز جشنواره است؛ به این معنی که تمام کسانی که تا پیش از ۱۴ مهر ۱۳۹۱ کمتر از ۳۵ سال سن داشته باشند می‌توانند در آن شرکت کنند.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۹ اردیبهشت‌ماه

هر شرکت‌کننده مجاز است تنها یک مجموعه‌ی عکس با موضوع آزاد شامل حداقل ۱۵ فریم که دارای محوریت موضوعی باشد برای شرکت در مسابقه ارسال نماید.
- عکس‌های ارسالی باید به صورت چاپی در اندازه های حداقل ۱۸×۲۴ و حداکثر ۳۰×۴۰ ارائه شوند. (مسابقه از پذیرفتن اسلاید و فایل‌های دیجیتالی معذور است.)
- مجموعه‌ی عکس‌ ارسالی نباید پیش از این در هیچ مسابقه‌ یا رسانه‌ای به نمایش درآمده یا در کتابی به چاپ رسیده باشد.
- شرکت در این مسابقه رایگان است و هیچ هزینه‌ای در بر ندارد.
- آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۹ اردیبهشت‌ماه سالجاری است و این زمان به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
- ارسال یادداشتی شامل حداکثر هزار کلمه درباره پروژه‌ی عکاسی شده به صورت تایپ شده (به زبان انگلیسی یا فرانسه) همراه با مجموعه عکس الزامی است.
- بیوگرافی و رزومه‌ی کاری عکاس شرکت‌کننده (به زبان انگلیسی یا فرانسه) به صورت تایپ شده حداکثر در یک صفحه‌ی A4، که شامل آدرس محل سکونت، شماره‌ی تلفن و ایمیل وی نیز باشد، همراه عکس‌ها فرستاده شود.
- یک CD شامل دو فریم از مجموعه عکس‌ ارسالی برای شرکت در مسابقه در فورمت JPEG که با dpi ۳۰۰ برای چاپ در سایز  ۱۵×۱۰ سانتیمتر ذخیره شده باشند. این ۲ فریم در صورت انتخاب مجموعه‌ی عکس توسط هیات داوران برای چاپ در بروشور، کارت دعوت، پوستر یا تمام انتشارات و تبلیغات مربوط به مسابقه استفاده خواهد شد.
- ارسال معرفی‌نامه‌ای از یک عکاس معتبر یا هنرمندی حرفه‌ای که در هر یک از شاخه‌های تمام هنرهای تصویری فعالیت نماید (به زبان انگلیسی یا فرانسه) از دیگر شرایط شرکت در این مسابقه است.
- همچنین ارسال یک نسخه پرینت از متن کامل فراخوان که توسط شخص عکاس امضا شده باشد الزامی است. فراخوان کامل این مسابقه را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.
- عکاسانی مایلند در صورت پذیرفته نشدن عکس‌هایشان بازگردانده‌ شود باید یک پاکت اضافی پستی برای بازگرداندن عکس‌ها و مدارک ارسالی خود که آدرس، تلفن و مشخصاتشان روی آن نوشته شده باشد همراه عکس‌ها ارسال نمایند. هزینه‌ی تمبر برای بازگشت بسته‌ی عکس‌ها نیز باید پرداخت شده باشد. در غیر اینصورت عکس‌های پذیرفته نشده بازگردانده نخواهند شد و پس از داوری معدوم می‌شوند.
- روی پاکت عکس‌ها و مدارک ارسالی نوشته شود:

"Prix Photographique Ville de Levallois – Epson /Levallois-Epson Photography Award"
"Ne pas ouvrir/Do not open"

- هیات داوران پنج نفره‌ی این مسابقه (شامل یک نماینده از عکاسان شهر Levallois) در اواخر خردادماه برای انتخاب آثار تشکیل جلسه خواهد داد و اسامی عکاس برنده و عکاسان شایسته‌ی تقدیر بلافاصله پس از اتمام داوری اعلام خواهد شد.
- عکس‌ها و مدارک ارسالی را پیش از اتمام مهلت شرکت به این آدرس بفرستید:

Conservatoire Maurice Ravel, 33 rue Gabriel Péri
92300 Levallois, FRANCE

- مبلغ ۱۰ هزار یورو وجه نقد و امکان برگزاری یک نمایشگاه انفرادی در طول روزهای برگزاری فستیوال عکس Levallois بعنوان جایزه‌ی ارزشمند این مسابقه به عکاس برگزیده‌ی امسال تعلق خواهدگرفت.

   این مسابقه‌ی بین‌المللی عکاسی در سال ۲۰۰۸ بنیان‌گذاری شده و با حمایت نهادهای فرهنگی مختلفی برگزار می‌شود. برگزارکنندگان مهمترین هدف آن را کشف استعدادهای نوظهور و پشتیبانی از عکاسان جوان از سراسر جهان بیان می‌کنند. سال گذشته مجموعه عکسی از «Alexander Gronsky»، عکاس اهل استونی، با عنوان «Mountains & Waters»  بعنوان برنده‌ی چهارمین دوره‌ی این مسابقه برگزیده شده بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد