انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فراخوان اولین جشنواره جهانی عکس اعتیاد

کانون سلامت رفتار دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با هدف کنترل و ریشه کن کردن این پدیدهٔ ناهنجار در قالب یک نمایشگاه عکس پذیرای آثار عکاسی هنرمندان جهان خواهد بود.

موضوع جشنواره: اعتیاد
نمایش تمامی عوامل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی تاثیرگذار در بروز اعتیاد و ارائه چهرهٔ تخریب شدهٔ انسان در گسترهٔ اجتماعی، خانوادگی، شخصی و مضافا" نمایش عوامل بازدارنده از اعتیاد انسان‌ها درآثار ارسالی مورد نظر می‌باشد.


گاه شمار جشنواره:
• آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ مرداد ۱۳۹۱

ادامه مطلب ...

از میان 330 فیلمنامه،ارسالی ۱۲ فیلمنامه به دنا راه یافت

رضا دانش پژوه با فیلمنامه عالم بها از یاسوج 

شهین دهقانی با فیلمنامه  غنیمتی برای سلیم از برازجان 

 مهدی مداحی با فیلمنامه بادام ها از قم 

 مهری  رحیم زاده با فیلمنامه نورکم رنگ از قزوین 

محسن باقری دستگردی با فیلمنامه های سنگ قبری برای آب و حباب از شهرکرد 

حیدر هدایتی با فیلمنامه وضعیت  - خاموش ازجم 

طاهره براتی نیا با فیلمنامه یک طلبه به من PM بده از قم 

محمدعلی هاشم پور با فیلمنامه نامه ای برای او از ساری 

محمد حسین صفری با فیلمنامه مرگ خواهد آمد از رودبار 

محمدفاضل پورابوطالب با فیلمنامه حرفهایی که نیست از اصفهان 

شیرین بدرلو با فیلمنامه بلدرچین از اصفهان دوازده فیلمنامه نویسی هستند که در مسابقه 48مین جشنواره منطقه ای سینمای جوان حضور دارند.

توسط هیئت انتخاب و داوران دنا صورت گرفت

انتخاب ۳۶  تک عکس از 31 عکاس و چهار مجموعه عکس از چهار عکاس توسط هیئت انتخاب و داوران دنا صورت گرفت.

حیدر هدایتی با دو عکس از جم / سعید استادیان با یک عکس از کاشان / سیامک تراکمه زاده با یک عکس از فولاد شهر / سعید بریزی با یک عکس از آبادان / محمدرضا مؤمنی با دو عکس از اصفهان / محسن ثبوت با یک عکس از برازجان / مریم کریمی با یک عکس از قزوین / مرتضی پارساپیان با یک عکس از ساری / مجتبی ملایی با یک عکس از یاسوج / رضا ناظمی با دو عکس از کاشان / فرنوش هدایت با یک عکس از اصفهان / حسین حیدرپور با یک عکس از بوشهر / آرزو باباگلی با یک عکس از تهران / عزت الله قربانی آهودشتی با دو عکس از ساری / میثم ملکی قزوینی با یک عکس از محمدیه / احسان عمرانی اهرمی با یک عکس از اهرم / عبدالخالق عیسوندی دهنویی با یک عکس از بوشهر / زینب عربی با یک عکس از بوشهر / سعید عرب زاده با یک عکس از بوشهر / حسین شفیع نیا با یک عکس از ساری / غلامرضا احمدزاده با یک عکس از بوشهر / مهدی جهان افروزیان با یک عکس از بوشهر / ابوالفضل اریم با یک عکس از بوشهر / حامد پاسبانی پور با یک عکس از کاشان / مهدی حسن زاده سامانی با یک عکس از شهرکرد / وحید میری با یک عکس از قزوین / رزاق عبیدی با یک عکس از بوشهر / جهاد نادریان با یک عکس از برازجان / محمد یوسفی با دو عکس از بوشهر / عرفان دادخواه کوچکی با یک عکس از قزوین / رضا یاری مفرد با یک عکس از برازجان عکاسان راه یافته به بخش مسابقه در بخش  تک عکس و مهری رحیم زاده با مجموعه عکس " دهه شصتی ها " از قزوین / عباس سرلک با مجموعه عکس " گردنبند " از قزوین / مهران خالقی ده آبادی با مجموعه عکس " یاد سهراب بخیر... " از کاشان / بهنام اعتمادی با مجموعه عکس " پرتره ها " از کاشان چهار عکاس راه یافته به بخش مسابقه با مجموعه عکس های خود هستند.


دومین جشنواره منطقه ای انتظار (فیلمنامه)

حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد،فراخوان دومین جشنواره منطقه ای انتظار را منتشر کرد :
شعر- داستان- فیلمنامه

با حضور استان های اصفهان ،فارس، خوزستان،بوشهر،چهارمحال بختیاری،هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد


شعر کلاسیک و سپید

داستان کوتاه

فیلمنامه کوتاه
شرایط شرکت در جشنواره:
۱.برای شرکت کنندگان  در هر گروه سنی،امکان ارسال آثار می باشد.
۲.آثار ارسالی می بایست با فونت zar14 در یک طرف برگ A4 تایپ شود
۳.آثار ارسالی می بایست به همراه مشخصات شناسنامه ای و نشانی کامل پستی و تلفن تماس طبق فرم ذیل به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

مهلت ارسال آثار :

۱۰ تیرماه ۱۳۹۱

ادامه مطلب ...

فراخوان نخستین جشنواره ملی مستند «میراث نگاه»

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان ،‌ نخستین جشنواره ملی فیلم مستند میراث نگاه را برگزار می کند
 

بنابر گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی سوره سینما،‌ جشنواره «میراث نگاه » با محوریت یادمان معنوی، صنایع دستی و آئین ها، تاریخی، باستانی و ابنیه،‌ اقلیم و طبیعت می باشد.
به گزارش خبرنگار ما، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در راستای ترویج فرهنگ حفظ میراث با رویکرد تشویق فیلم سازان جوان در عرصه مستند اقدام به برپایی جشنواره سراسری «میراث نگاه» در استان خوزستان نموده است که از علاقه مندان و صاحبان اثر جهت شرکت در جشنواره دعوت به عمل می آید.
شایان ذکر است مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری 25 مرداد 1390 تمدید گردیده است و مراسم اختتامیه در شهریور ماه 1390 برگزار خواهد شد.
می توانید مقررات عمومی فیلم های ارسالی را بر روی سایت www.miraskhz.com مشاهده کنید و یا با تلفن  4452534- 0611  تماس حاصل فرمایید .