انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فراخوان بخش عکس نمایشگاه قرآن کریم

در جهان امروز که جهان لحظه‌ها و فرصت هاست، عکس و هنر عکاسی را می‌توان از قوی‌ترین ابزار هنر معاصر به شمار آورد که به عنوان چشم سوم انسان، ناب‌ترین لحظات عرفانی و انسانی را به قاب تصویر می‌کشد تا ماندگار شوند. از این رو، بخش عکس بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می‌کوشد تا با فراهم کردن فضایی غیررقابتی و با بهره‌مندی از آثار هنرمندان و اساتید برجسته عکاسی کشور، تصویری تازه از هنر عکس و عکاسی عرفانی مذهبی ایران را در معرض تماشای علاقه مندان قرار دهد.

از این رو، هنرمندان و عکاسان علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه گروهی می‌توانند با ارسال آثار خود در این نمایشگاه شرکت نمایند.

مهلت دریافت آثار: حداکثر تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۱ خواهد بود

لازم به ذکر است که بخش عکس نمایشگاه همزمان با ایام مبارک ماه رمضان و در مراسمی با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شده و آثار برگزیده پس از پایان نمایشگاه قرآن، در چند کشور اسلامی دیگر به نمایش در خواهند آمد.

موضوعات:
قرآن کریم، نماز و نیایش، عید فطر، حج و مناسک آن، مراسم معنوی اعتکاف، مراسم نورانی شب‌های قدر، سفره‌های افطاری، قرآن در سایر کشور‌ها، مراسم عزاداری اباعبدالله حسین (ع)، قرآن در مراسم‌های آیینی و لحظات معنوی اردوهای راهیان نور.

شرایط شرکت:
۱- شرکت در نمایشگاه برای همه عکاسان آزاد است.
۲- هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۱۰ عکس به صورت تک عکس در نمایشگاه حضور داشته باشد.
۳- عکس هاباید با فرمت jpeg و۳۰۰ dpi بااندازه ضلع بزرگ حداکثر ۳۰ سانتی‌متر و ضلع کوچک حداقل ۲۰سانتی‌م‌تر در قالب CD یا DVD ذخیره و ارسال شوند.
۴- فایل عکس‌ها را با نام فامیل خود به حروف انگلیسی و شماره ۱ تا ۱۰ نامگذاری کنید.
۵- درون cd فایلی ذخیره کنید که حاوی اطلاعات عکاس شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس ثابت و همراه، آدرس ایمیل، نشانی دقیق محل سکونت موجود باشد.
۶- فایل‌های آسیب دیده و فاقد کیفیت چاپ بازبینی نمی‌شوند.
۷- متقاضی متعهد می‌شود که عکس‌های ارسالی متعلق به خود اوست و مسئولیت اخلاقی و حقوقی آن را به عهده می‌گیرد وبرگزارکننده هیچ مسئولیتی درقبال این موضوع ندارد.
۸- برگزار کننده حق استفاده از عکس‌های بخش عکس را برای چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات مربوط به نمایشگاه با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌داند.
۹- ارسال اثر و شرکت در بخش عکس به منزله قبول مفاد فراخوان است.

اعضای هیات انتخاب متعاقباً اعلام خواهد شد.

این نمایشگاه غیر رقابتی بوده و به کلیه آثار حاضر در نمایشگاه علاوه بر گواهی شرکت و لوح تقدیر مبلغ نهصد هزار ریال به ازای هر عکس به عنوان حق الزحمه پرداخت خواهد شد.
مهلت دریافت آثار: حداکثر تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۱ خواهد بود و با توجه به برگزاری نمایشگاه در ۲۵ تیر، این مهلت تمدید نخواهد شد.

نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان شهید بهشتی، بعد از تقاطع مدرس، پلاک ۲۶۳، طبقه سوم، واحد عکس
پست الکترونیک aks.quran@gmail.com این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید
برای هماهنگی بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۵۴۹۷۰۰۶ تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد