انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

جشنواره فیلم «شهدای جهاد علمی» با محوریت شهدای هسته‌ای

یزدان عشیری، دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم شهدای جهاد علمی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با هدف ارج نهادن به نقش و جایگاه شهدای جهاد علمی و زمینه‌سازی برای شناخت تفکرات ارزشمند این شهدا برگزار می‌شود. در ضمن معرفی شهدای جهاد علمی به نسل جوان و آینده دیگر هدفی است که برای برگزاری این رویداد سینمایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مرکز توجه این جشنواره بیشتر شهدا هسته‌ای است؛ شهدایی همچون مجید شهریاری، مسعود علی محمدی، حسن تهرانی مقدم، مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی‌نژاد که هر کدام در راستای ارتقای دانش هسته‌ای به شهادت رسیدند.

عشیری در خصوص بخش‌های جشنواره گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم شهدای جهاد علمی در سه حوزه فیلمنامه، فیلم کوتاه و عکس برگزار خواهد شد. البته در حوزه فیلم کوتاه همه نوع اثر تصویری از داستانی گرفته تا مستند پذیرفته می‌شود، حتی در این بخش، گزارش‌های تصویری از شهدای جهاد علمی، کلیپ هم برای حضور قابل قبول است.

علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره تا 30 آبانماه فرصت دارند تا کارهای خود را ارسال کنند تا جشنواره از 14 الی 15 آذر در دانشگاه تهران برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد