انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

دومین جشنواره فیلم اولی با تولید دو فیلم در دفتر برازجان به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر برازجان طبق برنامه ریزی های به عمل آمده بین هنرجویان و هنرمندان این دفتر جشنواره فیلم اولی که همزمان با سایر دفاتر از16 شهریورماه آغاز شده بود، عصر دیروز به کار خود پایان داد.

آقای شهرام سلیمی فرد به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان در تشریح برگزاری جشنواره، با اعلام اینکه از یک ماه قبل و همزمان با مشخص شدن عدم برگزاری جشنواره به صورت متمرکز برنامه ریزی ها برای برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره در دفتر برازجان آغاز گردید.

در این جشن و جشنواره علاوه بر نمایش فیلم های شرکت کننده در بخش مسابقه که با استقبال خوبی نیز از سوی شهروندان روبرو گردید شاهد تشکیل کارگاه های "نگارش طرح مستند" با حضور"آقای نصیر درویشوند"و کارگاه "اصول تصویربرداری با دوربین های DSL" با حضور"نوید مهیمنیان" که از مدرسین و پیشکسوتان این عرصه و انجمن هستند بودیم.

همچنین در این جشنواره و در سانسی ویژه تولیدات هنرجویان این دفتر به نمایش درآمده و توسط "آقای امیر کاویانپور" که از منتقدین و مدرسین انجمن می باشند مورد نقد و بررسی قرار گرفت و در پایان هدایایی به هنرجویان فیلمساز و مدرسین برگزیده تعلق گرفت.

اما مهمترین بخش جشنواره که همزمان با اتمام جشنواره در سایر دفاتر آغاز شد، هماهنگی تولید دو فیلم کوتاه با حضور هنرجویان فارغ التحصیلی بود که در طی سه روز زیر نظر"آقای نوید مهیمنیان" صورت گرفت.

در این کارگاه آموزشی-تولیدی که با تعامل هنرجویان و آقای نوید مهیمنیان مراحل تصویربرداری دو فیلم کوتاه "مثل یک کابوس"و"جشن تولد" به اتمام رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد