انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزاری کارگاه تخصصی کارگردانی و مدیریت تولید فیلم در برازجان

انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر برازجان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اولین دوره کارگاه تخصصی کارگردانی و مدیریت تولید فیلم را در دی ماه سال جاری در برازجان  برگزار می نماید.

ادامه مطلب ...

فراخوان دومین جشنواره عکس نماز و نیایش

ستاد مرکزی نماز کشور با مشارکت و همکاری خانه عکاسان ایران و دستگاه های فرهنگی و هنری به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز و جلب توجه افکار عمومی و مشارکت جامعه هنری به امر نماز دومین جشنواره عکس سراسری عکس را برگزار می‌کند. 

ادامه مطلب ...

فراخوان جشنواره عکس ما می‌توانیم

به منظور ثبت زیبایی‌ها و جلوه‌های حضور مردم در عرصه‌های گوناگون سازندگی و پیشرفت مادی و معنوی و جلوه‌هایی از توانمندی‌های حاصل شده در دوران 30 ساله انقلاب اسلامی، خانه عکاسان ایران دومین جشنواره عکس ما می‌توانیم را برگزار می‌کند. 

ادامه مطلب ...

چهار ترفند کوچک جهت نگه داری صحیح از لنز دوربین دیجیتال

 اگر شما یک دوربین دیجیتال داشته باشید قطعأ حدأقل به خاطر هزینه ای که متحمل شده اید در حفظ و نگه داری آن کوشا هستید. یکی از اجزای بسیار حساس دوربین دیجیتال، لنز آن است. به طوریکه در اغلب اوقات که دوربین را در جیب گذاشته اید تنها با یک فشار کوچک کافی است که لنز از بدنه خارج شده و بدین وسیله ضربه ای به آن وارد گردد. در این ترفند قصد داریم 4 روش ساده را به شما معرفی کنیم که در صورت استفاده از آنها سلامت لنز دوربین دیجیتال خود را تضمین کرده اید. ادامه مطلب ...

پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره یکساله فیلمسازی ۸۸-.۸۷

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دوره یکساله فیلمسازی 88 – 87

انجمن سینمای جوانان ایران ـ دفتر برازجان

ادامه مطلب ...