انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری چیلیک، فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه با شعار و هدف حمایت و نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خیابانی و یتیم آغاز به کار کرد.

ادامه مطلب ...

فراخوان چهارمین سوگواره لحظه های عاشورایی

گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به دنبال برگزاری منظم سه دوره سوگواره لحظه‌های عاشورایی در سال‌های گذشته و تلاش مستمر و پرشور در به نمایش گذاشتن ژرفای احساس، تالم و تعلق خاطر به فرهنگ عاشورا، چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی را با تکیه بر نگاه نافذ و عمیق فیلمسازان، فیلمنامه نویسان و عکاسان ایرانی برگزار می‌کند.

ادامه مطلب ...

فراخوان عکس عاشورایی

فرهنگسرای خاوران به مناسبت فرا رسیدن ماه عزای حسینی اقدام به برگزاری مسابقه «عکس عاشورایی» نموده است. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، این فرهنگسرا به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی مسابقه «عکس عاشورایی» را در ایام سوگواری سالار شهیدان برگزار می‌کند.

ادامه مطلب ...

فراخوان سوگواره عاشورایی «۷۲ راوی آسمان»

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری خراسان جنوبی، عاشورا در طول تاریخ بشریت پرشکوه‌ترین صحنه سرخ پاکبازی و دل باختگی عاشقانی است که در راه معشوق، جان بر طبق اخلاص می‌گذارند و در این راه خونین و پر مخاطره، از ایثار هر چه دارند، هیچ پروایی ندارند.

ادامه مطلب ...

اعلام فراخوان چهارمین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی

فراخوان چهارمین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی از سوی دبیرخانه دائمی مسابقات فرهنگی و هنری سفره‌های ایرانی اسلامی اعلام شد.

ادامه مطلب ...