انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزیدگان دهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان - منطقه 3 تاک

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان - منطقه 3 تاک  عصر چهارشنبه 24 شهریور 89 با حضور معاونت سینمایی وزارت ارشاد، رئیس انجمن سینمای جوان ایران، استاندار همدان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ، فرماندار ویژه ملایر، نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی و دیگر مسئولان در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار شد.

ادامه مطلب ...

تبریک عید فطر

* صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.

یا مهدی(عج)

* عید فطر؛ عید پایان یافتن رمضان نیست. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد میشود. رمضان کورهای است که هستی انسان را میسوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر میآورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرها و افطارهایش. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر در عید فطر درنیابیم که از نو متولد شدهایم؛ اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم؛ عید فطر، عید ما نیست.

 

* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.  

 

فرا رسیدن عید فطر بر شما هنرمندان مبارک باد.

 

ادامه مطلب ...

بازگشت به فطرت به چه معناست؟

ماه رمضان موقعیتی خاص و ویژه است که خداوند آن را به بندگان خود عطا فرموده و در بین ماههای دیگر قمری، تنها ماهی است که به عنوان میهمانی خدا نامیده شده است و خداوند تمام بندگانش را در فرصتی یک ماهه به سوی خود فراخوانده تا هر کس بنابر وسع و ظرفیت خویش از این فرصت استفاده نماید.

ادامه مطلب ...

سومین مسابقه عکس سفر جاده‌ای

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سومین مسابقه خاطره و عکس سفر برگزار می‌کند. ادامه مطلب ...

میرزاخانی: درصددیم تا در سال چهار جشنواره منطقه‌ای برگزار کنیم

گزارش فارس از نشست خبری جشنواره سینمای جوان «تاک»؛
میرزاخانی: درصددیم تا در سال چهار جشنواره منطقه‌ای برگزار کنیم.


ادامه مطلب ...