انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

تسلیت

ایام سوگواری 

اباعبدالله الحسین (ع) 

بر تمامی مسلمانان جهان 

تسلیت باد.

فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس تعاون

وزارت تعاون جمهوری اسلامی ایران هنرمندان محترم را به شرکت در نخستین جشنواره عکس تعاون دعوت می‌کند. این جشنواره با توجه به اهمیت مقوله تعاون در دنیا و اهتمام مسؤولان کشور به این حوزه امید دارد تا با شرکت هنرمندان به ارایه تصویر هنرمندانه‌ای از مولفه‌ها و موضوعات پیرامون حوزه تعاون مبادرت نماید.تعاون گرچه در بعد اقتصادی و در قالب شرکتهای تعاونی در کشور ما نمایان تر از سایر ابعاد آن می باشد اما در این جشنواره برآن هستیم مفهومی فراتر از بعد اقتصادی را به تصویر کشیم و با کمک نگاه تیزبین هنرمندان عکاس (حرفه ای و آماتور)کشور آن را عملی سازیم.

ادامه مطلب ...

فراخوان دومین مسابقه عکس فرش دستباف ایران

ذوق و خلاقیت هنری هر ملتی از سنتها، فرهنگ‌ها، گسترۀ‌ تمدنی، حوزۀ زیست محیطی و جغرافیایی آن ملت ریشه و الهام می‌گیرد.

ادامه مطلب ...

دومین سوگواره ی سراسری « قاب خالی خورشید »

شهرداری کلانشهر تبریز و سازمان فرهنگی هنری شهرداری به مناسبت گرامی داشت سالروز حماسه ماندگار عاشورای حسینی و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران صدیق آن حضرت، فراخوان دومین سوگواره ی سراسری عکس " قاب خالی خورشید " را برگزار می کند.

ادامه مطلب ...

فراخوان هشتمین سوگواره عکس با عاشوراییان

نگاه آمیخته به اشک تو از دریچه دوربین، لحظه‌های شورانگیز عاشورایی برخاسته از دل عاشق تاریخ را در صف سرسپردگانش با آه و آرزو قاب می‌کند و چونان ستارگانی سرخ از چارسوی ایران اسلامی، درهشتمین دوره سوگواره عکس «باعاشوراییان» و در کانون پایتخت شور و شعورحسینی به ابدیت پیوند می‌زند.

ادامه مطلب ...