انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فراخوان جشنواره عکس دانشجویی پارسال

کمال سر محبت بین نه نقص گناه/ که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند.
در تعریف هنر و واژگان آن هیچگاه نمی توانیم مطلق نگاه کنیم، چیزی را هنر بدانیم و دیگری را نه، شاید زیباترین و هنرمندانه ترین کاری که از ما بر می آید نگاه زیبا به دنیای اطرافمان باشد و بی شک عکاسی هنری است که ما را از این دنیای اطرافمان به دنیای بزرگ درونمان رهنمون خواهد ساخت، اکنون شاید تنها راه ما فقط نگریستن باشد تا مجالی فراهم آوریم برای گفتن آنچه دیدیم.

حالا این مجال رو ما بچه های کانون فیلم و عکس دانشگاه با همه ی سختی هاش برای قشری که شبیه خودمون هستند فراهم کردیم...
تو بیا سر این قصه
         بگیر و بنویس !
              این قلم و این کاغذ ...

دبیر جشنواره – امیر صفرزاده کنجانی
ادامه مطلب ...

فراخوان مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی

سایت لقمه در نظر دارد با همکاری فرهنگسرای انقلاب دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی از «مجموعه مسابقات عکاسی از سفره‌های ایرانی، مذهبی» و بر اساس ضوابط و مقررات ذیل برگزار کند.
ادامه مطلب ...

فراخوان مسابقه عکاسی Red Bull Illume

مسابقه عکاسی برای همه آنهایی که هیجان ورزشی را جور دیگری می‌بینند.
ردبول ایلوم 2010
ایران در زاویه شاتر جهانی

دوست دارید جزئی از بزرگترین مسابقه عکاسی ورزشی و اتفاقات ماجراجویانه باشید؟ دوست دارید یک دوربین لایکا اس.2 سی هزار یورویی دستتان بگیرید و با آن عکاسی کنید؟
دوست دارید عکس هایتان هم سطح دیگران عکاسان مستعد و مدرن دنیا در نمایشگاهی جهانی به تماشا گذاشته شود؟ در این شرایط می توانید شانستان را امتحان کنید و در "ردبول ایلوم" شرکت کنید.

ادامه مطلب ...

فراخوان دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی

هرچه درباره مسئله عاشورا و قیام حسینی بیشتر فکر کنیم باز هم این قضیه در ابعاد مختلف دارای کشش و گنجایش اندیشیدن و بیان کردن است. هرچه بیشتر درباره این قیام عظیم فکر کنیم، ممکن است حقایق تازه ای بیابیم...
هنر دینی آن است که معارفی را که ادیان الهی و کامل تر از همه دین مبین اسلام با هدف سعادت حقیقی بشر، به دنبال ترویج آن بوده اند، در جوامع انسانی منتشر کند و در افکار بشر، ماندگار و جاودانه سازد. می توان با کارهای هنری لطیف و عمیق، اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را به عنوان الگوهای علمی به ملت های تشنه معرفی کرد.
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)
ادامه مطلب ...

ششمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی ایران

کوله‌پشتی‌هایمان را پر کردیم از داشته‌ها و نداشته‌هایمان. از همکاری، تلاش، گذشت، باور، دوستی و زیبایی؛ تا بگوییم دانشجو می‌تواند دست و دلش را به هم‌درسش بسپارد، از کوچه‌ پس کوچه‌های امید بگذرد و ثابت کند آرمان‌هایش دست یافتنی است.
ادامه مطلب ...