انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزیدگان دهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان - منطقه 3 تاک

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان - منطقه 3 تاک  عصر چهارشنبه 24 شهریور 89 با حضور معاونت سینمایی وزارت ارشاد، رئیس انجمن سینمای جوان ایران، استاندار همدان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ، فرماندار ویژه ملایر، نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی و دیگر مسئولان در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار شد.

هیات داوران جشنواره از میان عکس های انتخاب شده، تندیس جشنواره ومبلغ پنج میلیون ریال به خانم'مارال عباسعلی پور' از شیراز به عنوان نفر اول، دیپلم افتخار و چهار میلیون ریال به 'محمد یوسفی' از دشتستان به عنوان نفر دوم از دشتستان، لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به'نوید ریحانی' از اهواز به عنوان نفر سوم، همچنین تندیس جشنواره و سه میلیون ریال به عنوان استعداد جوان به 'آزاده حیدر پور' از دشتستان و لوح تقدیر به 'علی شیلا دری' از اصفهان و 'علیرضا عباسی' از شیراز اهدا شد.
هیات داوران در بخش پوستر جشنواره 'تاک'، تندیس جشنواره و دو میلیون ریال را به 'امین منتظری' از اهواز به عنوان نفر اول، دیپلم افتخار و 500 هزار ریال به 'حمید نجاتی' از آبادان به عنوان نفر دوم، لوح تقدیر و یک میلیون ریال به 'عرفان نصاری' از آبادان به عنوان نفر سوم و
لوح تقدیر را به 'رویا خلفی' از بوشهر اهدا کرد.
هیات داوران بخش فیلمنامه جشنواره منطقه ای سینمای جوان، تندیس جشنواره و پنج میلیون ریال را به 'مهدی امامی' از ملایر برای فیلمنامه'تجربه یک سفر کوتاه با مادر' به عنوان نفر اول، دیپلم افتخار جشنواره و چهار میلیون ریال را به 'بهروز یزدانی' از اصفهان برای فیلمنامه'از آفتاب تا مهتاب' به عنوان نفر دوم، لوح تقدیر و سه میلیون ریال به 'رحیم کریم زاده' از اهواز برای فیلمنامه'ضربدر سفید' به عنوان نفر سوم، تندیس جشنواره و دو میلیون ریال جایزه نقدی و 10 میلیون ریال حمایت از تولید به عنوان بهترین اثر در بخش ویژه (اقتباس از متون کهن ایرانی) به 'حسین تقوی راد' از ملایر برای فیلمنامه 'نوروز' اهدا شد.
همچنین لوح تقدیر به 'عمران حیرم' از کرمانشاه برای فیلمنامه'مامان، من و با...'، 'علیرضا احمدی' برای فیلمنامه'با من حرف بزن' از تهران'،'سجاد ایمانی' برای فیلمنامه 'دوما' از بوشهر، 'فرهاد نجفی فرد' برای فیلمنامه 'سه چرخه' از قزوین، 'مریم سلیمانی' برای فیلمنامه 'آش نذری' از ملایر و 'اسماء حامدی فر' برای فیلمنامه 'چتر' از قزوین اهدا شد. هیات داوران در بخش فیلم، دیپلم افتخار را در بخش تصویربرداری به 'کریم فائقیان' برای فیلم مستند'کوچه آلبالو' از بوشهر و 'محمد رسولی' برای فیلم داستانی'غروب حلزون' از تهران و در بخش تدوین به 'عماد خدابخشی' برای فیلم داستانی'غروب حلزون' از تهران و 'کریم فائقیان' برای فیلم داستانی'سکار' از بوشهر اهدا کردند.
افزون بر آن دیپلم افتخار در بخش صدا به 'حبیب هاشمی' برای فیلم داستانی'چاه' از قزوین و 'احسان نهنگی' برای فیلم مستند'من پشت این دریچه چشم به راه بهارم' از تهران و
در بخش کارگردانی به 'داریوش غریب زاده' برای فیلم
داستانی'سکار' از بوشهر
و 'فرید فهرستی' برای فیلم داستانی'یکی پس از دیگری' از تهران اهدا شد.
گفتنی است؛
دیپلم افتخار در بخش بهترین فیلم داستانی به 'داریوش غریب زاده' برای فیلم 'شکار' از بوشهر و 'وحید اله شیر محمدی' برای فیلم 'هیچ چیز مجانی نیست' از قزوین و در بخش بهترین فیلم پویانمایی به 'آرش علیپور' برای فیلم داستانی'2 پنج' از قزوین و 'رامین رهبر' برای فیلم داستانی'دو خط' از همدان تقدیم شد.
دیپلم افتخار جشنواره در بخش بهترین فیلم مستند نیز به 'امید وفایی' برای فیلم'وقایع نگاری یک عشق ناتمام' از ملایر و 'الهه صلح جو' برای فیلم'زندان مقدس' از شهرکرد اهدا شد.
'مهدی فرد قادری' برای فیلم'دایره های معکوس' از تهران دیپلم افتخار در بخش بهترین فیلم تجربی
و'سجاد ایمانی' برای فیلم مستند'فیل زنده اش 100 تومان، مرده اش هم 100 تومان' از بوشهر دیپلم افتخار در بخش استعداد جوان را دریافت کردند. دیپلم های افتخار در بخش بهترین مجری طرح یا تهیه کننده به انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قزوین و 'آزاد محمدی' برای تهیه کنندگی فیلم داستانی'غروب حلزون' از تهران اهدا شد.
در بخش فیلمنامه یا تحقیق، تندیس جشنواره و پنج میلیون ریال به طور مشترک به آقایان'احسان معصوم' برای تحقیق و پژوهش فیلم مستند'رویای گمشده' از تهران
و 'داریوش غریب زاده' برای فیلمنامه فیلم داستانی'سکار' از بوشهر و همچنین در بخش تصویر برداری به 'مهدی تنگستانی زاده' برای فیلم تجربی'رویای ناقوس' از گناوه اهدا شد. تندیس جشنواره و پنج میلیون ریال در بخش تدوین به 'کریم فائقیان' برای فیلم مستند'کوچه آلبالو' از بوشهر،در بخش صدا به 'داریوش اعتمادی' برای فیلم مستند'همنوا با زینب' از بوشهرو در بخش کارگردانی به 'آزاد محمدی' برای فیلم داستانی'غروب حلزون' از تهران داده شد.
تندیس جشنواره و پنج میلیون ریال و تسهیلات حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف 10 میلیون ریال در بخش بهترین فیلم داستانی به 'آزاد محمدی' برای فیلم 'غروب حلزون' از تهران، در بخش بهترین پویانمایی به 'احمد تیموری' برای فیلم'دیروز، امروز، امروز' از اصفهان ،
در بخش بهترین فیلم مستند به 'کریم فائقیان' برای فیلم 'کوچه آلبالو' از بوشهرو در بخش بهترین فیلم تجربی به 'مهدی تنگستانی زاده' برای فیلم 'رویای ناقوس' از گناوه اهدا شد. تندیس جشنواره و چهار میلیون ریال در بخش بهترین استعداد جوان به 'سهراب منصوری' برای فیلم تجربی'خیالات' از آبادان داده شد.
همچنین تندیس جشنواره و شش میلیون ریال در بخش بهترین مجری طرح یا تهیه کننده به انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بوشهر تعلق گرفت. جایزه ویژه هیات داوران ضمن تقدیر از فیلم های 'غروب حلزون' و 'رویای گمشده' تندیس جشنواره و 20 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف 15 میلیون ریال به 'کریم فائقیان' از بوشهر برای فیلم مستند'کوچه آلبالو' اهدا شد. دهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کشور منطقه 3 'تاک' عصر چهارشنبه، 24 شهریور ماه با حضور هنرمندان 10 استان به کار خود پایان داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد