انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دفتر برازجان

همزمان با دور دوم سفرهای استانی ریاست محترم جمهور به استان بوشهر٬ جناب آقای دکتر احمدی نژاد و هیات محترم دولت صبح چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ۸۶ وارد بوشهر شدند.

در این سفر آقای دکتر صفار هرندی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از رئیس جمهور و هیات دولت به شهرستان دشتستان سفر کرده و ضمن شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شدند.

در ادامه این سفر بعد از ظهر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در یکی از مساجد شهر از ساختمان جدیدالاحداث انجمن سینمای جوان برازجان بازدید و نمایشگاه عکسی که با موضوع عاشورائیان فجر آفرین و تحن عنوان حرفهای قاب گرفته آثار هنرمند عکاس آقای محمدرضا جنگی بود با دستان مبارک ایشانافتتاح نمودند.

در این مراسم که همراهان وزیر محترم از تهران و فرماندار دشتستان جناب آقای کشتکاربه همراه معاونین وی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر جناب آقای شفیعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان جناب آقای باقری، روسای ادارت شهرستان، هنرمندان انجمنهای فرهنگی و هنری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، آقای صفار هرندی از وجود چنین مرکز فرهنگی و هنری در این نقطه از کشور ابراز خرسندی نموده، احداث ساختمان، برگزاری نمایشگاه و سایر فعالیتهای هنری انجمن را به فال نیک گرفته و تحسین نمودند و از اقدامات بعمل آمده تقدیر کردند.

آقای وزیر به تعدادی از مطالبات صنفی هنرمندان پاسخ و قول مساعدتهای مالی به اصحاب هنر دادند.

ایشان یادآور شدند به مقوله انجمن سینمای جوان با نگاه ویژه ای نگریسته خواهد شد و اعتبارات لازم به مرور زمان تأمین خواهد شد.

در پایان صفار هرندی با توجه به تقاضای سرپرست انجمن قول حمایت مالی بعنوان هدیه این سفر پر خیر و برکت را به انجمن سینمای جوان برازجان دادند و برای هنرمندان آرزوی توفیق روزافزون نمودند.

این دیدار به مدت نیم ساعت به طول انجامید.

دیدار از خانواده های شهداء، ایثارگران و مستمندان از دیگر برنامه های این روز سفر وزیر محترم ارشاد بود.