انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

سامانه پیام کوتاه سینمای ایران

سامانه پیام کوتاه سینمای ایران راه‌اندازی شد

سامانه پیام کوتاه سینمای ایران همزمان با آغاز بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به بهره‌برداری رسید.
به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در این سامانه با ارسال نام فیلم به شماره 200007 اطلاعات مربوط به کلیه سینماهای شهر تهران که در حال اکران فیلم مورد نظر هستند و با ارسال نام سینما، اطلاعات مربوط به فیلم اکران شده در آن سینما، نشانی، تلفن و سانس‌های نمایش سینمای مورد نظر قابل دستیابی است.
سامانه پیام کوتاه سینمای ایران با شروع جشنواره قابل بهره‌برداری است و این امکان را دارد که با ارسال نام سینما فاصله تاریخ، برنامه اکران سینمای مورد نظر را در تاریخ مذکور به مخاطب ارائه کند.
علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال حرف a ضمن عضویت در این سامانه همزمان با تغییر اکران، اطلاعات جدید را دریافت کنند و با ارسال حرف b از اخبار سینمایی روز مطلع شوند.
همچنین همزمان با آغاز بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نسخه آزمایشی نرم‌افزار سیمرغ (نرم‌افزار تلفن همراه سینماهای تهران) به بهره‌برداری رسید. در این نرم‌افزار اطلاعات مربوط به کلیه سینماهای شهر تهران شامل نام فیلم، سانس‌های نمایش، نشانی، تلفن و کروکی و اطلاعات مربوط به فیلم‌های در حال اکران قابل دستیابی است.
این نرم‌افزار به سادگی و از طریق پیام کوتاه به روز می‌شود و مخاطب می‌تواند هر هفته برنامه‌های جدید سینماها و اکران جدید را با استفاده از این قابلیت به روز کند و از تازه‌ترین تغییرات جدول اکران آگاه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد