انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

مهلت ارسال آثار یادواره عکس یاران حسین (ع) تمدید شد.(تاریخ گذشته


مهلت ارسال آثار متقاضیان شرکت در اولین یادواره عکس یاران حسین (ع) تمدید شد.
روابط عمومی یادواره عکس یاران حسین (ع)ضمن اعلام این خبر افزود: دبیرخانه یادواره، مهلت ارسال آثار را از اول اردیبهشت به هشتم اردیبهشت تغییر داد و کلیه عکاسان کشور می توانند آثارشان را با موضوع "نهضت عاشورا و فرهنگ شهادت" برای دبیرخانه یادواره واقع در: تهران_ خیابان شریعتی_ خروجی خیابان پاسداران_ بین سروستان سوم و چهارم_ پلاک 65/1_ طبقه 5_ واحد 17 ارسال نمایند.
برپایه این خبر، موضوعات آثار به این ترتیب عنوان شد: "باورهای حسینی در رفتارهای فردی و اجتماعی"، "خانواده و فرهنگ عاشورا"،‌ "انضباط اجتماعی"، "احساس امنیت در مکتب حسینی"، "فرهنگ شهادت"، "اعتقادات دینی و جوانان"، "آئین و سنن ملی و ترویج شعائر دینی" و "آداب و رسوم محلی".
در این خبر شرایط شرکت به این شرح آمده است: شرکت تمامی عکاسان آزاد است/ هر عکاس می تواند 10 قطعه عکس به صورت مجموعه و یا تک عکس ارسال نماید/ عکس های سیاه و سفید و رنگی بایستی در اندازه 30 در 40 سانتی متر چاپ و ارسال شود/ CD عکس های ارسالی با فرمت JPG یا TIFF در اندازه 30 در 24 سانتی متر و DP 1600 به همراه عکسها ارسال شود. به ازای هر عکس پذیرفته شده مبلغ 500 هزار ریال به صاحب اثر پرداخت خواهد شد.
روابط عمومی یادواره همچنین اعلام کرد که آثار منتخب یادواره در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد و آثار گردآوری شده در قالب کتاب منتشر می گردد.
گفتنی است یادواره عکس یاران حسین (ع) توسط موسسه ناجی هنر(نیروی انتظامی کشور) در راستای گسترش فرهنگ اعتقادی،مذهبی وترویج ارزشهای والای نهضت حسینی، حضور یاد و نام امام حسین(ع) درزندگی وفرهنگ عامه ونقش جاودانه وحیات بخش اباعبدالله الحسین برگزار می شود.

فرم شرکت در یادواره:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد