انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

دور جدید کارکاه های عکس در انجمن سینمای جوان برازجان

دور جدید کارگاه تحلیل عکس انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر برازجان  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان٬ به منظور هرچه بهتر برگزار کردن کارگاه تحلیل عکس در این انجمن٬ جلسه ای روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور شهرام سلیمی فرد سرپرست دفتر  و جمعی از عکاسان در محل انجمن سینمای جوان برازجان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا شهرام سلیمی فرد سرپرست انجمن ضمن خوشامد گویی به حاضرین در جلسه تأکید نمود جایگاه عکس باید در بین هنرها حفظ شود زیرا زبان تصویر بسیار قوی تر از زبان قلم می باشد.

وی همچنین با اعلام این خبر که از امسال بخش عکس در جشنواره های منطقه ای گنجانده شده است  تأکید کرد عکاسان انجمن باید در یک فضایی بسیار دوستانه و صمیمی به شکار لحظه ها بروند و آنها را به تصویر بکشند و در جشنواره ها به خوبی بدرخشند.

در ادامه جلسه رضا یاری منفرد از عکاسان قدیمی شهرستان مطالبی پیرامون هنر عکاسی و جایگاه آن ایراد نمود.

وی ضمن خواستار حضور پیشکسوتان هنر عکاسی در جلسات کارگاه عکس عنوان نمود: دوری از آفت های هنری٬توجه به اهمیت کارگاه ها و تلاش در این زمینه٬ همکاری اعضاء با یکدیگر٬ توجه به مسیرها و راه های انتخاب مثبت در حوزه عکس٬قوی کردن سواد بصری و پرداختن به مباحث بنیادن عکاسی را مهمترین عوامل پیشرفت یک عکاس دانست.

در این جلسه آقای رضا یاری منفرد از مدرسان و عکاسان قدیمی انجمن بعنوان مسئول کارگاه عکس معرفی شد.

ضمن اینکه٬ برگزاری کارگاه عکس بصورت هفتگی و در اختیار گذاشتن دو دستگاه دوربین عکاسی پیشرفته دیجیتال جهت فعالیت عکاسان شرکت کننده در کارگاه از نتایج برگزاری این جلسه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد