انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

پیام دکتر پور رمضان به اولین مسابقه عکس حوادث ترافیکی

بسمه تعالی

کمتر کودکی در کشور ما وجود دارد که با نامهایی نظیر" عمو پورنگ" و " سیا ساکتی" غریبه باشد و در رفتارها و گفتارهای روزمره ما بزرگترها نیز گوشه هایی از تکیه کلام های این شخصیتها به چشم می خورد. این مثالها نمونه های کوچکی از تأثیر گذاری هنر در مسائل اجتماعی است. مسلماً اگر از این قدرت و پتانسیل هنر در حل مشکلات و معضلات اجتماعی درست استفاده می شد امروزه با بحرانهای متعدد اجتماعی روبرو نمی شدیم.

 

      

مقوله سلامت و مؤلفه های تهدید کننده سلامت نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر امروز بیماریهای عفونی  و واگیر عامل مرگ مردم بودند امروزه بیماریهای قلبی و عروقی و حوادث ترافیکی از علل عمده مرگ مردم دنیا و کشور ما می باشد.با توجه به اینکه حوادث ترافیکی یکی از مشکلات پیچیده شهرستان دشتستان و تهدید کننده عمده سلامت مردم شهرمان می باشد در راستای استفاده از پتانسیل هنر و بمنظور استقرار فرهنگ صحیح ترافیک به کمک دوستان خوب و خوش ذوق ما در انجمن سینمای جوان برازجان و سایر ارگانهای دولتی نظیر فرمانداری محترم ، راهنمایی  و رانندگی، شهرداری،شورای اسلامی شهر،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال احمر، اداره تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و سایر دوستان که دغدغه سلامت مردم نگرانی آنهاست، ایده اولین مسابقه عکس حوادث ترافیکی به شکل قابل قبولی اجرایی شد.

 

     

ضمن تشکر از همه این بزرگواران امیدوارم با کمک خداوند متعال شاهد حرکت های فرهنگی تأثیر گذار و همه گیر در حوزه مسائل اجتماعی مربوط به سلامت باشی.

 

دکتر پور رمضان

مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان

                                                         و دبیر اولین مسابقه عکس حوادث ترافیکی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد