انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

یادمان خسرو شکیبایی در برازجان برگزار گردید.

به پاس یاد و خاطره هنرمند فقید سینمای ایران زنده یاد خسرو شکیبایی مراسمی با حضور شفیعی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر٬ مرادی معاون فرماندار دشتستان٬ بهروزی بخشدار مرکزی دشتستان و جمع کثیری از هنرمندان و هنردوستان در محل سالن اجتماعات انجمن سینمای جوان برازجان برگزار گردید.

در این مراسم ابتداء شهرام سلیمی فرد سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان ضمن خوش آمدگویی و عرض تسلیت این ضایعه به هنرمندان و خانواده زنده یاد شکیبایی٬ عنوان نمودند: مرحوم شکیبایی به لحاظ قدرت بازیگری تنها مورد قبول مردم نبود بلکه به لحاظ ارزشهای معنوی و انسانی بود که جایگاه ویژه ای یافت و یک هنرمند در صورتی می تواند موفق باشد که جنبه های معنوی و انسانی را مراعات نموده و در وهله اول اخلاقی داشته باشد.

در ادامه برنامه شفیعی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر مطالبی پیرامون شخصیت فرهنگی اجتماعی زنده یاد خسرو شکیبایی ایراد نمودند و گفتند: خسرو شکیبایی از جنس مردم بود و برای مردم. هنرمندان باید از این هنرمند عبرت بگیرند.

داریوش غذبانی از سینماگران استان دیگر سخنران این برنامه بود که در مورد شخصیت هنری خسرو شکیبایی مطالبی را عنوان نمودند.

پخش تیزر ٬ اجرای موسیقی و نمایش فیلم اتوبوس شب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم از سوی انجمن سینمای جوان برازجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد برازجان برگزار گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد