انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزیدگان جشنواره بین المللی آخرین منجی

توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی، و آیت الله تسخیری

از برگزیدگان جشنواره بین المللی آخرین منجی، و پیشکسوتان عرصه مهدویت تقدیر شد

در همایش آخرین منجی که با حضور فرهیختگان، اساتید حوزه و دانشگاه، و هنرمندان در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، از نه اثر برگزیده به طور نمادین، و پنج نفر از پیشکسوتان عرصه مهدویت توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری، آیت الله تسخیری؛ رئیس سازمان تقریب مذاهب و ادیان، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهندس واعظی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی، مهندس زارع پور؛ معاون رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر بنیانیان؛ رئیس حوزه هنری استان تهران، و مهندس جعفری؛ مشاور محترم و مدیر کل حوزه ریاست سازمان صدا و سیما تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی آخرین منجی در همایش آخرین منجی که با سخنرانی مهندس ضرغامی؛ رئیس سازمان صدا و سیما، و آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد،  علاوه بر تقدیر از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، آیت الله وحید خراسانی، و آیت الله امامی کاشانی به عنوان پیش کسوت عرصه مهدویت، حجت الاسلام و المسلمین پور سید آقایی، حجت الاسلام و المسلمین کلباسی، و حجت الاسلام و المسلمین بحر العلوم میر دامادی به عنوان خادمین فرهنگ و ادب انتظار، و دکتر محمد هادی همایون، دکتر غلامرضا گودرزی، و دکتر شفیعی سروستانی به عنوان فرهیختگان حوزه مهدویت، از میان برندگان بخش های مختلف جشنواره به دلیل کمبود وقت به قید قرعه از نه نفر به صورت نمادین تقدیر شد، و توسط دبیر علمی به نمایندگی از هیات داوران جشنواره اعلام شد که سایر برگزیدگان می توانند جوایز خود را از سازمان های متولی بخش های مختلف جشنواره اعلام نمایند.

بنا بر این گزارش اسامی برگزیدگان در بخش های مختلف بدین شرح می باشند:

در بخش مقالات، تندیس، لوح تقدیر و جایزه جشنواره به مقاله محمد رضایی آدریانی به خاطر نگارش مقاله "نسل سلمان" تعلق گرفت.

در بخش پایان نامه تندیس، لوح تقدیر و جایزه جشنواره به پایان نامه عبدالله رزاقی به دلیل دفاع از پایان نامه "اقوام و ملل در حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)" تعلق گرفت.

در بخش شعر تندیس، لوح تقدیر، و جایزه جشنواره به نیما فرقه به خاطر شعر حسرت باران، در بخش قطعه ادبی، تندیس، لوح تقدیر و جایزه جشنواره به عبدالرحیم سعیدی راد، و در بخش داستان کوتاه، تندیس، لوح تقدیر، و جایزه جشنواره به سید هانی رضوی تعلق گرفت.

در بخش وبلاگ تندیس، لوح تقدیر و جایزه جشنواره  به وبلاگ Godlike.mihanblog.com ، در بخش سایت به پایگاه اطلاع رسانی رهپویان وصال، در بخش نرم افزارهای چند رسانه ای به نرم افزار بی تاب ظهور، و در بخش نرم افزارهای تلفن همراه به نرم افزار عترت تعلق گرفت.

در بخش فیلم کوتاه تندیس، لوح تقدیر و جایزه جشنواره به فیلم داستانی "در آستانه" ساخته علی بیات، فیلم داستانی عهدیه ساخته علی برومند، و فیلم تجربی نور مقدس تعلق گرفت.

در بخش موسیقی، تندیس، لوح تقدیر، و جایزه جشنواره به کامیبز رحیمی به خاطر قطعه "هارداسان"، حامی شریف به خاطر خوانندگی قطعه "انتظار"، و مرتضی امیری اسفندقه به خاطر اشعارش تعلق گرفت.

در بخش نماهنگ تندیس، لوح تقدیر، و جایزه جشنواره را نماهنگ "سپیده دم" ساخته احمد رضا داوری به خود اختصاص داد.

در کمیته نمایشنامه و فیلم نامه هیچ اثری شایسته تقدیر شناخته نشد.

در بخش ایده ها و طرح های نو تندیس، لوح تقدیر، و جایزه جشنواره به طرح "میدان منجی" از کوثر عیسی زاده تعلق گرفت.

در بخش بین الملل ، تندیس، لوح تقدیر و جایزه جشنواره به دکتر مظفر اقبال از کشور کانادا به خاطر مقاله مسیح یا موعود: پایان تاریخ در تفکر اسلام و غرب، سید محمد تجویدی از ایران به خاطر ایجاد و پشتیبانی سایت اطلاع رسانی امام المهدی به 22 زبان دنیا، و مرتضی احمد لکها مقیم لندن به دلیل ایده ها و طرح های نو برنامه سازی، برگزاری همایش ها و سمینارهای مهدوی در حوزه مهدویت  تر را دکتر مظفر اقبال به خاطر ارایه مقاله مهدویت از آن خود ساخت.

در بخش رسانه ها، تندیس، و لوح تقدیر جشنواره به خبرگزاری ایکنا، روزنامه اعتدال، رادیو جوان، شرکت اطلاع رسانی چهار نسل امواج به دلیل اطلاع رسانی از طریق پیامک، و شرکت سروش مهر آریا به دلیل ارائه بیشترین نرم افزارهای مهدوی و قرآنی تعلق گرفت. همچنین برنامه سلام به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی شناخته شده، و شایسته دریافت تندیس، و لوح تقدیر جشنواره شد.

در بخش ستادهای استانی، ستاد استانی خراسان رضوی به عنوان برترین ستاد استانی در شمال و شرق کشور، ستاد استان یزد به عنوان برترین ستاد در جنوب و مرکز کشور، و ستاد استان لرستان به عنوان برترین ستاد در غرب کشور شایسته دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره شد.  

سایر مقالات شایسته تقدیر عبارتند از: تبیین نقش و جایگاه فعالیت های امور تربیتی مدارس در دستیابی دانش آموزان به فرهنگ انتظار تالیف دکتر مهدی سبحانی، و سارا حسین زاده، انقلاب اسلامی: زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نوشته شده توسط سید مهدی طاهری، تاملی در باب ارتباط و ملاقات با امام زمان (عج) تالیف قنبر علی صمدی، بررسی نظریه های مختلف در تشکیل حکومت واحد جهانی به قلم سید اصغر جعفری، تاثیر فرهنگ ظهور در هم زیستی مسالمت آمیز در تمدن جهانی تالیف سید ابوالفضل جعفری نژاد، نگاهی به بازی لرد صلیبی تالیف سید محمد مهدی غمامی، عدالت مهدوی و توسعه سیاسی به قلم اکرم مبارکی، جامع نگری در تبیین مهدویت تالیف فتح الله بخارزادگان، موعود گرایی و صلح و امنیت بین الملل نوشته توسط محمد قاسم عرفانی، مقایسه اندیشه های امام راحل با حکومت مهدوی تالیف سیده زهرا میر طاهری، دو برداشت از انتظار مثبت و منفی به قلم حسین الهی، بررسی مدایح حضرت مهدی (عج) در اشعار فارسی از قرن 4 تا کنون نوشته شده توسط طاهره مسلمی زاده، که این عزیزان جهت دریافت لوح تقدیر و جوایز خود می توانند به بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ مراجعه نمایند.

همچنین سایر آثار ادبی شایسته تقدیر در بخش های مختلف شعر، قطعات ادبی، و داستان کوتاه عبارتند از: اشعار" بهاری که می رسد" از نیما فرقه ، "روشنایی چشم" از محبوبه بزم آرا، "عصاره گل" از غلامرضا بکتاش، داستان های کوتاه "چشمها" از موسوی جهان آبادی، "آخرین نفر" از مهدی قرلی، "فرصت" از مریم صادقیان، هوای جمعه، هوای کریسمس از علی خان مرادی، داستان سیب از محمد حسین ابراهیمی، و قاسم صرافان، و جواد نعیمی نیز در بخش قطعات ادبی شایسته تقدیر شناخته شدند که می توانند جهت دریافت لوح تقدیر و جایزه خود به روزنامه جام جم مراجعه نمایند.

در بخش فیلم کوتاه نیز فیلم های کوتاه پایان دوران، ساخته شده توسط سعید عباسی، وقتی که تو میرسی ساخته شده توسط هادی پور محمدی، دومان آتی تولید مجید فتحی، و باد مرا صدا بزن ساخته شده توسط سید حمید میر حسینی شایسته تقدیر شناخته شدند که می توانند جهت دریافت لوح تقدیر و جوایز خود به انجمن سینمای جوان مراجعه نمایند.

در بخش موسیقی قطعه کرانه تا کرانه و دوست دارم یه روز بیاد شایسته تقدیر شناخته شدند که می توانند به مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما مراجعه نمایند.

در بخش نماهنگ نماهنگ توحید، و نماهنگ انتظار صبح شایسته دریافت لوح تقدیر و جایزه شناخته شدند که می توانند به حوزه هنری استان تهران مراجعه نمایند.

در نهایت در بخش ایده و طرح های نو طرح های اجرای دعای فرج توسط مهدخت غرقی شفیعی، و طرح شخصیت پردازی امام عصر (عج) در فیلم نامه توسط سعید بختیاری شایسته دریافت لوح تقدیر و جایزه شناخته شدند که می توانند به ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مراجعه نمایند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد