انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

درخواست هنرمند بوشهری برای ممانعت از پخش فیلمش در ایتالیا

ارم نیوز: داریوش غریب زاده فیلم ساز مطرح بوشهری در گفتگویی با خبرنگار سایت ارم نیوز علام نمود به خاطر توهین سفارت ایتالیا از آن کشور خواسته ام تا از پخش فیلم بوم رنگ جلوگیری بعمل اید وتا زنده هستم اجازه نخواهم داد هیچ یک از فیلمهایم در کشور ایتالیا به نمایش درآید .

داریوش غریب زاده : با نهایت تاسف طی هفته گذشته مطلع شدم فیلم بوم رنگ در دو شهر ( تورین ، میلان ) ایتالیا نمایش دارد ، بنده تمام تلاشهایم را برای ممانعت از نمایش فیلم به کار بسته ام وامید وارم این واقعه تلخ اتفاق نیافتد وتا زمانی که زنده ام از نمایش حتی یک فریم از فیلم در ایتالیا جلوگیری خواهم کرد . بوم رنگ حدیث کودکی سرشار از عزت نفس توانایی وجوان مردی است وساخته فیلمسازیست که بزرگترین افتخار خود را دریافت نشان از اتحادیه فیلمسازان آماتور میداند .هرگز رفتار نامهربانانه سفارت کشور ایتالیا رافراموش نخواهم کرد ، بنده جواب تامل فرهنگی خود را از آنان بعنوان نماینده گان ملت وفرهنگ کشور کهن ایتالیا برای همیشه عمرم دریافت کرده ام . من هرگز خود را فیلمساز بزرگی ندانسته ونمی دانم ، اما در آینده نیز فیلم خواهم ساخت وبا همین بضاعت بسیار اندکم همچنان برای گسترش فرهنگ دوستی وتفاهم انسانها خواهم کوشید ودر عین حال عمیقا" به واژه عزت نفس ایمان داشته ودارم .

لازم به توضیح است که فیلم بوم رنگ با هماهنگی وزارت ارشاد ایران برای نمایش در ایتالیا حتی بلیط های آن نیز فروخته گردیده وتمام برنامه ها برای نمایش آن در دو شهر تورین ومیلان برنامه ریزی گردیده بوده وکارگردان آن از این برنامه ها بی اطلاع بوده است . کشور ایتالیا در اردیبهشت ماه 87 برای جشنواره ( اسلوفود ) در شهر بولونیا از داریوش غریب زاده کارگردان فیلم بوم رنگ دعوت بعمل آورده بود که پس از کش وقوسهای فراوان ویزای وی از صوی دولت ایتالیا صادر نگردید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد