انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

معرفی برترین های جشنواره عکس و فیلم تلفن همراه رضوی در بوشهر

کد خبر: 28591             12:35          19/08/1387 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: جشنواره استانی عکس و فیلم تلفن همراه رضوی در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد. 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز شنبه گفت: در فراخوان انجام شده یکهزارو 670قطعه عکس و 34فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 
نصرالله شفیعی در گفت وگو با ایرنا افزود:از مجموع آثار ارسالی به بخش عکس ، 270عکس در موضوعات آزاد و رضوی به بخش مسابقه راه یافتند که در نهایت هیات داوران سه عکس را به عنوان آثار برگزیده انتخاب و از 10 عکس نیز تقدیر کرد.  
وی عکس های برتر را مربوط به افسانه بهمنی ، علی ایزدجو و سکینه اکبرپور اعلام کرد و گفت : به این افراد لوح تقدیر به همراه دوربین عکاسی دیجیتال اهدا شد. 
شفیعی اضافه کرد: همچنین در بخش فیلم نیز از مجموع 34فیلم ارسالی به دبیرخانه 30فیلم به بخش مسابقه راه یافت و الهام شیرآلی با فیلم التماس نکن عنوان برتر این بخش از جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه رضوی بوشهر را به خود اختصاص داد و لوح تقدیر و یک دستگاه دوربین فیلم برداری را از آن خود کرد. 
وی اضافه کرد: مهرداد محسنی با فیلم های بچه ها مواظب باشید و نی نی کوچولو عنوان دوم این جشنواره را کسب کرد و هیات داوران نیز لوح تقدیر و یک دستگاه دوربین دیجیتال را به وی هدیه داد. 
این مقام مسوول گفت:امین اعتمادی با فیلم به سوی ابتدا موفق به کسب مقام سوم این جشنواره شد و افزون بر لوح تقدیر یک دستگاه دوربین دیجیتال نیز جایزه گرفت. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود:نمایشگاه عکس های منتخب درسالن گالری مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برپا شده است و به مدت یک هفته در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد داشت. 
وی اظهارداشت:گوشی های تلفن همراه دستاورد تمدن جدید است که افزون بر استفاده برای ارتباطات دارای امکانات جنبی از جمله دوربین های فیلم برداری و عکاسی است و کمتر از این امکانات در موضوعات سازنده استفاده می شود.  
شفیعی گفت:درصورتیکه فرهنگ سازی در استفاده صحیح از امکانات جانبی گوش های تلفن همراه صورت نگیرد چه بسا تاثیر بدی به خصوص روی نوجوانان و جوانان دارد که این اداره کل با همکاری انجمن سینمای جوانان بوشهر جشنواره استانی عکس و فیلم های تولیدی از تلفن های همراه رابرگزار کرد. 
وی بیان کرد:باتوجه به اینکه عکاسان حرفه ای از نظرشمار محدود و امکان حضورآنان در همه لحظه ها فراهم نیست و همه گیری استفاده از گوشی تلفن همراه باعث می شود تا لحظه های بکری توسط امکانات جنبی این وسیله ارتباطی ثبت و ضبط شود که از فیلم سازان و عکاسان حرفه ای نیز فراهم نباشد. 
شفیعی برگزاری این جشنواره را گامی در جهت ترویج فرهنگ استفاده صحیح از این دستاورد بشری ذکر کرد. 
داوری بخش فیلم این جشنواره را داریوش غریب زاده کارگردان فیلم بومرنگ ، حسن روشن کار و مهتاب ابراهیم زاده استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برعهده داشتند.  
کریم فائقیان ، علی رضا حسن زاده فرد، شهرام ملکی زاده ، جلیل گلستانیان و جوهر تنگستانی از عکاسان برتر استان بوشهر نیز داوری بخش عکس جشنواره استانی عکس تلفن همراه را برعهده داشتند. ک/3 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد