انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

هشتمین هفته فیلم و عکس برازجان برگزار می‌شود

به مناسبت دهه مبارک فجر هشتمین هفته فیلم و عکس سینمای جوان دفتر برازجان بصورت استانی و از تاریخ ۱۷تا ۲۱ بهمن ماه ۸۷ در محل سالن اجتماعات انجمن سینمای جوان برازجان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان، شهرام سلیمی فرد سرپرست دفتر برازجان با اعلام این خبر افزود: در راستای برگزاری این هفته فیلم و عکس، یک نمایشگاه عکس شامل آثار منتخب عکاسان استان بوشهر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

سرپرست سینمای جوان برازجان با بیان اینکه در بخش فیلم یکصد و بیست عنوان فیلم در قالب بخش‌های مختلف به نمایش در می‌آید خاطرنشان ساخت: بمناسبت سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فیلمهایی با همین موضوع در اولین روز از این هفته در دو سانس به نمایش در می آید.

نمایش فیلمهای فیلمسازان دفاتر انجمن سینمای جوان برازجان و بوشهر٬ فیلمهایی با موضوع چشم انداز سرزمین زیبای من و فیلمهای برگزیده و منتخب جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را از دیگر برنامه های این هفته خواند


سلیمی فرد با اشاره به برپایی جلسات نقد و بررسی و نشست‌های تخصصی گفت: در طول این هفته فیلم و عکس نمایش فیلم‌ها همراه با جلسات نقد و بررسی صورت می‌گیرد و جلسه نشست و گفت و گوی با اعضای سینمای جوان و فیلمسازان استان برپا می‌شود.
سرپرست سینمای جوان برازجان برپایی کارگاههای آموزشی عکاسی و سینمای مستند٬ سینمای نوین٬ فیلمنامه نویسی با حضور فیلمسازان استان و علاقه‌مندان را از برنامه‌های جنبی این هفته فیلم و عکس عنوان کرد.

ضمن اینکه مراسم اختتامیه این هفته در تاریخ ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۸در تالار فرهنگ برازجان برگزار می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد