انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

هشتمین هفته فیلم و عکس برازجان آغاز بکار کرد

همزمان با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ششمین روز از دهه مبارک فجر هشتمین هفته فیلم و عکس سینمای جوان برازجان بصورت استانی و با حضور موسوی معاون فرماندار، باقری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسدی رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان و جمعی دیگر از مسئولین و هنرمندان آغاز بکار نمود.


در اولین روز از این هفته فیلمهایی با موضوع سی امین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان و علاقمندان به فیلم کوتاه به نمایش درآمد و در ادامه نیز نمایشگاه عکس این هفته با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.



به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان: همزمان با برگزاری این هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکسی شامل 36 قطعه عکس از 21 عکاس استان بوشهر در محل سالن امور اداری انجمن سینمای جوان در معرض دید عموم قرار گرفته است.



شهرام سلیمی فرد سرپرست سینمای جوان برازجان با بیان اینکه در بخش فیلم یکصد و بیست عنوان فیلم در قالب بخش‌های مختلف به نمایش در می‌آید خاطرنشان ساخت: نمایش فیلمهای فیلمسازان دفاتر انجمن سینمای جوان برازجان و بوشهر٬ فیلمهایی با موضوع چشم انداز سرزمین زیبای من، فیلمهای برگزیده و منتخب جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و مروری بر آثار کوتاه رومن پولانسکی فیلمساز مطرح لهستانی از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

سلیمی فرد با اشاره به برپایی جلسات نقد و بررسی و نشست‌های تخصصی گفت: در طول این هفته، نمایش فیلم‌ها همراه با جلسات نقد و بررسی با حضور اعضای سینمای جوان و فیلمسازان استان برگزار می‌شود.
سرپرست سینمای جوان برازجان برپایی کارگاههای آموزشی عکاسی و سینمای مستند٬ سینمای نوین٬ فیلمنامه نویسی با حضور فیلمسازان استان و علاقه‌مندان را از دیگر برنامه‌های این هفته فیلم و عکس عنوان کرد.

ضمن اینکه مراسم اختتامیه این هفته در تاریخ ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۸در تالار فرهنگ برازجان برگزار می شود.

این برنامه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و با همکاری انجمن سینمای جوان بوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان برگزار می شود.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد