انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

1450 فیلم کوتاه در ایران ساخته شده است

ناصر باکیده چهارشنبه شب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان منطقه یک کشور اظهار داشت: این میزان حجم گسترده فیلم نیاز به ارزیابی و کارشناسی دارد و برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای فرصت مناسبی برای این ارزیابی‌ها است.

به گزارش خبرنگار فارس ناصر باکیده چهارشنبه شب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان منطقه یک کشور با عنوان «خلیج فارس در بوشهر» اظهار داشت: این میزان حجم گسترده فیلم نیاز به ارزیابی و کارشناسی دارد و برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای فرصت مناسبی برای این ارزیابی‌ها است.وی گفت: جشنواره‌های سینمای جوان میدان رقابت توام با رفاقت، تجربه‌اندوزی و گسترش ارتباطاتی است که می‌تواند برای ارتقای سطح جریان فیلمسازی در کشور باشد.
مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران یادآور شد: جریان فیلمسازی در بوشهر رونق گرفته و احساس می‌کنیم این منابع را باید حمایت کنیم و در این راستا دفتر انجمن سینمای جوان در آینده‌ای در این استان نزدیک افتتاح می‌شود.
باکیده در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان گفت: توجه ویژه به ایجاد فرصت‌های عادلانه برای فیلمسازان و هنرمندان جوان از برنامه‌های انجمن سینمای جوانان ایران است.
ناصر باکیده افزود: برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای، گوشه‌ای از فعالیت‌های ارزشمند و توجه به امر آموزش و تولید در این انجمن در دستور کار است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه در سه سال گذشته شاهد تحولات خوبی در دفاتر انجمن سینمای جوان در بوشهر و برازجان بودیم، گفت: از سال 1374 تا 1384 در بخش عکس استان بوشهر 13 افتخار کسب کرد و از سال 1385 تاکنون 64 افتخار در عرصه ملی و بین‌المللی به‌دست آوردند.
نصرالله شفیعی افزود: در بخش فیلم از سال 1366 تا 1385 استان بوشهر به 49 افتخار رسید و از سال 1385 تاکنون به 34 افتخار مختلف رسیده است.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته 15 نمایشگاه بزرگ فرهنگی و هنری در بوشهر برپا شده است، اما از سال 1368 تا 1384 حدود 32 نمایشگاه مختلف در استان بوشهر برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد