انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

جلسه سرپرستان و مربیان انجمن با مدیر امور استان‌های انجمن

جلسه سرپرستان و مربیان دفاتر انجمن سینمای جوانان منطقه یک کشور با حضور آقای شفایی مدیر امور استانهای انجمن سینمای جوانان ایرانبرگزار گردید 


به گزارش دبیرخانه نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان جلسه سرپرستان و مربیان دفاتر انجمن سینمای جوانان منطقه یک کشور با حضور آقای شفایی مدیر امور استانهای انجمن سینمای جوانان ایران در محل سالن کنفرانس نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران برگزار شد.
در این جلسه آقای شفایی اعلام داشتند با توجه به لزوم بازنگری در وضعیت حقوقی و شغلی کارکنان انجمن بحثهای در خصوص وضعیت پرسنلی و ارتقای شغلی کارکنان مطرح گردیده است. وی ادامه داد میزان تجربه به اضافه شناسنامه کاری نفرات و عملکرد هنری آنان مهمترین ملاک ها برای درجه بندی کارکنان خواهد بود. Image   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


همچنین با توجه به سیاستهای دولت در خصوصی سازی سازمان ها و نهادهای دولتی و نیمه دولتی ممکن است و در آینده انجمن سینمای جوانان نیز مشمول طرح خصوصی سازی گردد و دفاتر بایستی از هم اکنون طرح ها و برنامه های خود را برای درآمدزائی و استقلال مالی از مرکزپیش بینی جهت بررسی و تصویب به هیات مدیر انجمن ارائه نمایند.
آقای شفایی افزود: چنانچه وضعیت دفاتر از نظر بیلان کاری و تولید فیلم موفقیت آمیز باشد زمینه خوبی برای کمک سازمان مرکزی به استقلال آن دفتر خواهد بود. در ادامه جلسه سرپرستان دفاتر در خصوص مشکلات و مسائل دفاتر خود مواردی را بیا داشتند. تاکید عمده حاضران بر لزوم آموزش و ساخت فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان به عنوان یک مقوله فرهنگی بود که لزوما نبایستی به آن تنهابا دیدی تجاری و سود انگارانه نگریست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد