انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

6 هزار نفر زیر پوشش انجمن‌ سینمای جوانان ایران فعالیت می‌کنند

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران:
6 هزار نفر زیر پوشش انجمن‌ سینمای جوانان ایران فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: بیش از 6 هزار نفر در سراسر کشور زیرنظر انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت‌های هنری در بخش‌های مختلف را ارایه می‌دهند.‌


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ناصر باکیده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان ایران با 60 دفتر در سراسر کشور حضوری فعال در عرصه هنری جوانان دارند.
وی افزود: سال گذشته با حمایت‌های صورت گرفته از طرف انجمن سینمای جوانان ایران یک هزار و 450 فیلم کوتاه توسط هنرمندان در سراسر کشور تولید شد.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تصریح کرد: یکی از برنامه‌های امسال ما توجه به فعالیت‌های آموزشی در عرصه فیلم کوتاه و تلاش برای پخش آثار فیلمسازان جوان انجمن سینمای جوان در داخل و خارج است.
باکیده با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر فرهنگی کشور در عرصه سینمای جوان استفاده کنیم گفت: برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان فرصت مناسبی برای شکوفایی استعداد‌های جوانان است.
وی با اشاره به خصوصی‌سازی فعالیت‌های سینمای جوان افزود: خصوصی‌سازی برای بازسازی و حمایت از فعالیت‌های دفاتر انجمن سینمای جوان در کشور است تا جریان پرشور و پربرکت انجمن سینمای جوان را زیر پوشش قرار دهیم.
باکیده گفت: برای پخش فیلم‌های کوتاه هنرمندان انجمن سینمای جوان ارتباطاتی با صدا و سیما داریم و تعدادی از فیلم‌های کوتاه را در اختیار رسانه ملی قرار می‌دهیم تا پس از بازبینی از شبکه‌های مختلف پخش شود.
وی گفت: حضور در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و رونق چرخه اقتصادی فیلم کوتاه از اهداف ما برای توسعه فعالیت‌های انجمن سینمای جوان در بخش فیلم کوتاه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد