انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان منطقه یک کشور با عنوان خلیج فارس با معرفی برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.


به‌گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در پایان چهار روز این جشنواره که در چهار بخش فیلم، فیلمنامه، عکس پوسترعکس برگزار شد، هیئت داوران در این بخش‌ها برگزیدگان را انتخاب کرد.
در بخش پوستر فیلم، تندیس جشنواره و 2 میلیون ریال به حامد سلیمان‌زاده با اثر «و دیگر هیچ» از مشهد تعلق گرفت، دیپلم افتخار و یک میلیون و 500 هزار ریال نیز به مریم بوریایی با اثر «ریکاوری» از بوشهر، لوح تقدیر و یک میلیون ریال به میثم امانی با اثر «سراب» از تربت حیدریه، دو دیپلم افتخار نیز به رویا خلفی و محمدرضا بیگناه با اثر «هویت» بوشهر تعلق گرفت.
در بخش عکس، تندیس جشنواره و 5 میلیون ریال به محمدرضا چاهی‌فروش از نیشابور رسید و سید محمد فاطمی از بوشهر دیپلم افتخار و 4 میلیون ریال را از آن خود کرد.
در این بخش، لوح تقدیر و 3 میلیون ریال به حیدر موسوی از قزوین و دو دیپلم افتخار نیز به سید مهدی مصباحی از مشهد و سید مجتبی مظلوم‌زاده از قائن رسید.
همچنین جایزه برترین استعداد جوان در این بخش شامل تندیس جشنواره و 3 میلیون ریال به غزاله غضنفری از مشهد رسید.
پس از این بخش، مینو فرشچی یکی از داوران بخش فیلمنامه بیانیه هیئت داوران این بخش را قرائت و برگزیدگان نیز به شرح زیر معرفی شدند.
تندیس جشنواره و 5 میلیون ریال به فائزه کنشلو از نیشابور برای فیلمنامه «با من تکرار کن» تعلق گرفت.
دیپلم افتخار و 4میلیون ریال به سیدرضا صافی از بوشهر با اثر «ویروس» و لوح تقدیر و 3 میلیون ریال به داریوش غریب‌زاده برای فیلمنامه «جزر و مد» رسید.
در این بخش چهار دیپلم افتخار به زینب عربی از بوشهر با اثر پریا، سیدامین پرس از شیراز با اثر «طعم»، نیما حسن بیگی از قزوین با اثر خاتون و عبدالرحیم صاحب الفصول و حسن رضایی از بوشهر با اثر «نفس» تعلق گرفت.
در این بخش جایزه ویژه شامل 10 و 2 میلیون ریال برای حمایت ستاد مرکزی انجمن سینمای جوان به داریوش غزبانی تعلق گرفت.
همچنین محمد درمنش یکی از داوران بخش فیلم بیانیه این بخش را قرائت و برگزیدگان بخش فیلم نیز به این شرح مشخص شدند.
دیپلم‌های افتخار این بخش به علیرضا جعفرزاده از گناباد با فیلم «در کویر»، مهیار رخصتی از اراک با فیلم «ردپای آب»، مرضیه رابطی از شاهرود برای فیملنامه «یک اتفاق ساده»، جواد هاشمی از کرمان برای فیلمنامه «پنج بعداز ظهر» و حامد نوبری برای ایده فیلم «تماس تلفنی» تعلق گرفت.
دیپلم افتخار بهترین تصویربرداری نیز به علیرضا نجیب‌زاده از کرمان برای فیلم «یاد ایام»، بهزاد افتخاری از شاهرود برای «یک اتفاق ساده» و دیپلم افتخار نورپردازی نیز به امیر اطهر سهیلی از مشهد برای فیلم «مرثیه‌ای برای ژاله و قاتلش» رسید.
در بخش تدوین نسرین زینلی‌زاده از کرمان برای فیلم «پنج بعدازظهر» و بهزاد نورعلیزاده برای فیلم «آرامش گم‌ شده» از اراک دیپلم افتخار گرفتند.
مهدی تنگستانی‌زاده از بوشهر نیز در بخش صدا برای فیلم «حراجی سکوت» و عبدالرحیم صاحب‌الفصول از بوشهر نیز برای فیلم «یک نفس» و میعاد ماجدی و جواد هاشمی برای فیلم «پنج بعد از ظهر» دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از آن خود کردند.
همچنین دیپلم افتخار بهترین فیلم داستانی نیز به فیلم «پنج بعداز ظهر» ساخته میعاد ماجدی و جواد هاشمی از کرمان رسید.
در بخش فیلم تجربی دیپلم افتخار به حسن خمسه برای فیلم «آن زن در باران آمد» و «پروانه‌ای روی شانه‌ام» ساخته محمد ملا عباسی از قزوین تعلق گرفت.
در بخش پویا نمایی نیز دیپلم افتخار به فیلم «کرزنگرو» ساخته جواد رمضانی از بوشهر رسید.
همچنین دیپلم افتخار بهترین مجری طرح به انجمن سینمای جوان ایران دفتر اراک و کرمان رسید.
دیپلم افتخار بهترین فیلم به فیلم «یک اتفاق ساده» کاری از مجتبی فیروزآبادی و مرضیه رابطی از شاهرود و از غزاله غریب‌زاده بازیگر خردسال فیلم آکواریوم به دلیل بازی خوب در فیلم سید محسن نبوی تقدیر شد.
دیپلم افتخار استعداد جوان برای ایده فیلم «یک نفس» به حسن خمسه از بوشهر رسید.
همچنین تندیس‌ جشنواره برای بهترین فیلم به «مرثیه‌ای برای ژاله و قاتلش» به همراه 7 میلیون ریال به امیر اطهر سهیلی از مشهد تعلق گرفت.
تندیس بهترین مجری طرح به همراه 5 میلیون ریال به انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر، تندیس و 5 میلیون ریال برای بهترین فیلم مستند به فیلم «یاد ایام» ساخته محمد اسلامی از کرمان و تندیس و 5 میلیون ریال در بخش استعداد جوان به مجید انتظام‌زاده از یزد برای فیلم اسما رسید.
تندیس و 5 میلیون ریال برای بهترین فیلم پویانمایی به فیلم «سینماتوگراف» ساخته امیر میرزایی از بوشهر، تندیس و 5 میلیون ریال برای بهترین فیلم تجربی به فیلم «حراجی سکوت» ساخته مهدی تنگستانی‌زاده از بوشهر، تندیس و 5 میلیون ریال برای بهترین فیلم داستانی و کارگردانی به امیر اطهر سهیلی برای فیلم «مرثیه‌ای برای ژاله و قاتلش»، تندیس و 5 ریال برای بهترین صدا به نسیرین زینلی‌زاده از کرمان برای فیلم «پنج بعد ازظهر»، تندیس و 5 میلیون ریال برای بهترین تدوین به کریم فائقیان از بوشهر برای فیلم «یک نفس» و تندیس و 5 میلیون ریال برای بهترین تصویربرداری به ایرج کیائیان از اراک برای فیلم «آرامش گمشده» رسید.
همچنین تندیس جشنواره به همراه 5 میلیون ریال در بخش در جستجوی حقیقت به مرضیه رابطی و مجتبی فیروزآبادی برای ساخت فیلم «یک اتفاق ساده» و در بخش تحقیق و پژوهش تندیس جشنواره و 5 میلیون ریال برای تحقیق فیلم «چشمه‌های آب گرم» به عبدالرسول آذر شب از بوشهر رسید.
در این جشنواره از ایرج صغیری به‌عنوان هنرمند پیشکسوت و نخستین مسئول دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر و فریماه بوشهری به‌عنوان یکی از مسئولان سابق دفتر انجمن سینمای جوان در بوشهر با اهدا جوایزی تقدیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد