انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

تشکیل جلسه هماهنگی تقدیر از نخبگان شهرستان دشتستان

در آستانه هفته دولت ودر راستای برنامه ریزی و هماهنگی جهت چگونگی اجرای برنامه تقدیر و تجلیل از نخبگان علمی.فرهنگی.ورزشی ومذهبی شهرستان دشتستان جلسه ای با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش. فرهنگ وارشاد اسلامی .تربیت بدنی.تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور و دانشکده کشاورزی برازجان و به میزبانی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان تشکیل گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان در این جلسه که در تاریخ 1/6/88 تشکیل شد باقری رییس اداره ارشاد ضمن خیر مقدم و تبریک ماه مبارک رمضان طی سخنانی تجلیل  از نخبگان علمی. فرهنگی. ورزشی و مذهبی را یکی از سیاستهای مهم فرهنگی ذکر نمود و بیان داشت که دستگاه های فرهنگی باید نخبگان را شناسایی و به عنوان الگو به جامعه معرفی نمایند.

در ادامه جلسه حاضرین پیرامون چگونگی اجراء و جزئیات برنامه تبادل نظر نمودند و مقرر شد که هر یک از دستگاه های فرهنگی افراد برتر و نخبه خود را جهت تجلیل و تقدیر از آنها معرفی نمایند.

لازم به ذکر است که مراسم تقدیر از نخبگان علمی. فرهنگی.ورزشی و مذهبی شهرستان دشتستان روز پنجشنبه 5/6/88 در محل سالن انجمن سینمای جوان برازجان برگزار خواهد شد .  

 

 

منبع: سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد