انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی.فرهنگی و ورزشی دشتستان

به مناسبت هفته دولت و در راستای تجلیل و تقدیر از نخبگان علمی. فرهنگی. ورزشی و مذهبی شهرستان دشتستان مراسمی از طرف ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان به میزبانی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان به عنوان مسئول کمیته فرهنگی ستاد مذکور برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در این مراسم که در تاریخ ۸۸/۶/۵ در محل سالن اجتماعات انجمن سینمای جوان برازجان برگزار شد دهقان معاون فرماندار ضمن خیر مقدم طی سخنانی به ارزش و جایگاه نخبگان در سطوح مختلف جامعه اشاره نمود. وی بیان داشت نخبگان می توانند الگوی مناسب و شایسته ای برای سایر جوانان شهرستان باشند و آینده و پشتوانه علمی و مدیریتی کشور در دستان همین نخبگان خواهد بود .

سپس چهار نفر از نخبگان علمی .فرهنگی و ورزشی به نمایندگی از سایر نخبگان به چگونگی موفقیت خود اشاره نمودند. در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از 23 نفر از نخبگان علمی.فرهنگی.ورزشی ومذهبی شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

شایان ذکر است که در این مراسم از 4 نفر از هنرمندان شهرستان(مجتبی حیدری.سبحان خادمی.مریم نوروزی.فرح رضایی) که دارای عناوین ملی و بین المللی بودندتجلیل وتقدیر صورت گرفت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد