انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

جشن روز سینما در برازجان برگزار گردید.

از سوی انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر برازجان بمناسبت روز ملی سینما همزمان با سراسر کشور مراسمی تحت عنوان جشن روز سینما و نکو داشت سید محمدرضا موسوی فیلمساز و عکاس پیشکسوت دشتستانی در محل سالن اجتماعات این انجمن برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان در این مراسم که با حضور شفیعی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر٬ باقری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و جمعی از هنرمندان برگزار گردید٬ ابتدا شهرام سلیمی فرد سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان٬ ضمن عرض خیر مقدم حضور مهیمانان به ارائه گزارشی پیرامون فعالیتهای این انجمن در یک سال گذشته پرداخت و عنوان نمود فعالیتهای این دفتر هماکنون بر اساس آموزش بنا نهاده شده و امید آن می رود که با ارائه آموزشهای مفید بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب نمائیم.    

 

در ادامه شفیعی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تبریک این روز به حاضرین٬ به بیان اهمیت این هنر سینما پرداخت و گفت: طی دیداری که هنرمندان با مقام معظم رهبری داشتند مشخص شد که هنر سینما جایگاه خاص خود را دارد.  

   

 

وی همچنین از انجمن سینمای جوان برازجان بخاطر برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر نمود و اذعان داشت برگزاری چنین مراسمی هنرمندان را به هم نزدیک می کند. 

وی خبر از عقد یک تفاهمنامه فی ما بین معاونت امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری بوشهر داد و عنوان نمود با اجرای این تفاهمنامه بسیاری از مشکلات انجمن سینمای جوان بر طرف خواهد شد.

در ادامه مراسم فیلم کوتاه صدای آشنا به کارگردانی سید محمدرضا موسوی به نمایش درآمد. 

در پایان مراسم از سید محمدرضا موسوی فیلمساز و عکاس پیشکسوت دشتستان با اهداء لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد و در ادامه آن لوح عضویت افتخاری این انجمن به مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و همچنین خردسالترین کودک بنام نسترن جهدکار اهداء گردید.   

 

 

پس از مراسم نیز حاضرین در یک جمع صمیمی به ضیافت افطاری پرداختند. 

این مراسم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان برگزار گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد