انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

مهلت شرکت در سومین جشنواره شوق نیاز تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره شوق نیاز تا 18 مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره،‌ بازگشایی دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و هنری و استقبال دانشجویان و هنرجویان برای شرکت در این جشنواره عنوان شده است.  


سومین جشنواره شوق نیاز با موضوع نماز و در دو رشته عکاسی و طراحی پوستر برگزار می‌شود.
این جشنواره از سوی ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری فرهنگ سرای ولا، ارسباران، سرو و همچنین موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به اجرا در می‌آید و هدف از برگزاری آن، تبیین مفهوم نماز و نیایش با بهره گیری از زبان خلاقانه و نافذ هنر در بیان جلوه های شوق عبودیت و پرستش است.
محدودیتی در تعداد و نوع آ‌ثار و‌جود ندارد و هر فرد می‌تواند با رعایت مقررات در دو رشته شرکت کند.
شرایط و مقررات شرکت در جشنواره به این شرح است: تکنیک آثار آزاد - اندازه ضلع بزرگ آثار حداکثر60سانتی‌متر- مشخصات آثار دیجیتال یا اسکن شده (فرمت :tif یا jpeg - رزولوشن:300dpi - ابعاد:cm40X30)- همراه با آثاری که به صورت "سی دی " ارایه می‌شود، بایست یک نسخه پیرینت مطابق با نسخه‌ی اصلی (سیاه و سفید یا رنگی) ارسال شده و پشت هر یک برچسب مربوطه نصب شود- برروی سی دی،‌ نام و نام خانوادگی و درون آن به ترتیب نام هنرمند و عنوان اثر درج شود.
همچنین به مناسبت عید فطر بخش ویژه‌ای به این جشنواره اضافه شده است که هنرمندان می توانند برای شرکت در این بخش، آثار تولیدی خود از این روز باشکوه را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرری، میدان نماز، بوستان ولیعصر، فرهنگسرای ولاء ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد