انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزاری کارگاه عکس انجمن سینمای جوان برازجان

آخرین جلسه هفتگی کارگاه عکس انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر برازجان در مهرماه با حضور شهرام سلیمی فرد سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان و اعضاء این کارگاه در محل سالن اجتماعات سینمای جوان برگزار گردید.

در این کارگاه که بمنظور ارائه آثار برتر اعضاء تشکیل شده بود٬ ۴۰ قطعه عکس از سه عکاس به نمایش در آمد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت. 

در ادامه کارگاه محمدرضا جنگی مسئول کارگاه عکس انجمن سینمای جوان برازجان گزارشی از روند برگزاری کارگاه ارائه نمود و در ادامه شهرام سلیمی فرد سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان ضمن تقدیر  و تشکر از برگزار کنندگان و اعضاء کارگاه عکس٬ اظهار داشت:برگزاری چنین کارگاه هایی مطمئناْ نتایج بسیار خوبی در پیشرفت هنر عکاسی شهرستان خواهد داشت. 

وی در ادامه اعضاء کارگاه را بعنوان سفیران فرهنگی انجمن در جامعه دانست و گفت: شما می توانید با آشنا کرد مردم با هنر عکاسینقش بسزایی در اشاعه فرهنگ عکاسی داشته باشید. 

ایشان خبر از برگزاری یک کارگاه تخصصی با حضور یکی از عکاسان مطرح کشور داد و گفت: انشاء الله طی سه ماه آینده بمنظور تقویت بنیه علمی و سطح آموزش عکاسان اقدام به برگزاری کارگاهی در این زمینه خواهیم نمود. 

در پایان کارگاه از سوی سرپرست انجمن بمنظور تشویق اعضاء٬ به سه نفر از عکاسان اشتراک یکساله مجله دوربین عکاسی اهداء گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد