انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

مسابقه «عکاسی محرم» با تلفن همراه

باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری، مسابقه عکاسی با تلفن همراه را با عنوان « نقش عشق» و محور عزاداری ایام محرم برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس فرهنگی حیات به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، با شگاه هنرمندان جوان، وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی حوزه هنری، مسابقه عکاسی با تلفن همراه را برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان کشور و نیز جلب توجه این گروه سنی به آداب و سنن ایرانیان در مراسم عزاداری محرم برگزار می‌ کند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان باید عکس‌های گرفته شده با گوشی همراه را بدون هیچ گونه تغییر نرم افزاری و گرافیکی، و با ذکر مشخصات صاحب اثر به همراه شماره تلفن های همراه و ثابت و مشخصات اثر شامل مدل گوشی تلفن همراه، محل سوژه عکاسی و ...  را به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

عموم علاقه مندان تا 20 دی فرصت دارند حداکثر سه اثر خود را از طریق پست الکترونیکی festival@bashgahonar.ir ایمیل و یا به نشانی، تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، طبقه دوم ساختمان ستادی، معاونت آموزشی، باشگاه هنرمندان جوان ارسال کنند. اطلاعات کامل درباره این مسابقه در پایگاه اینترنتی باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری به نشانی  www.bashgahonar.ir  قابل مشاهده و دریافت است.



                                                                                                                منبع:حیات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد