انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوانان دفتر تنگستان با حضور شمقدری افتتاح شد

انجمن سینمای جوانان دفتر تنگستان امروز با حضور جواد شمقدری، ناصر باکیده و جمعی از مسئولین و هنرمندان افتتاح شد.  

 

  

به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با حضور جواد شمقدری معاون امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصر باکیده‌ مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران، هاشم میرزاخانی مشاور معاون سینمایی و رئیس هیأت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران، نصرالله شفیعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، حسین جوادی قائم‌مقام و سرپرست امور مناطق و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر سینمای جوان تنگستان افتتاح شد.
در مراسم افتتاح دفتر سینمای جوان تنگستان، حیدری فرماندار، معلم رئیس اداره ارشاد، حجت‌الاسلام و المسلمین راستگو امام جمعه و تنی چند از مدیران شهرستان تنگستان، مسئولین محلی، هنرمندان و ... حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، راه‌اندازی دفتر سینمای جوانان ایران با نظر معاونت سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری استان بوشهر صورت گرفت.
انجمن سینمای جوانان تنگستان، سومین دفتر سینمای جوان در استان بوشهر است که امروز رسماً آغاز به کار کرد.
توسعه انجمن سینمای جوانان در مناطق مختلف کشور توسط انجمن سینمای جوانان ایران و معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری‌ها در راستای گسترش فراگیر خدمات سینمایی، کشف استعدادها، رشد توانمندی‌های بصری، آموزش و پرورش جوانان علاقه‌مند در حوزه سینمای و بسترسازی برای بهره‌گیری عادلانه از امکانات سینمایی در جهت فرهنگ‌سازی و اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و تقویت هویت‌های ملی و اعتقادی، طراحی و پیش‌بینی شده است.  

پس از پایان این مراسم شمقدری معاون امور سینمایی و سمعی بصری وزارت ارشاد و هیات همراه در انجمن سینمای جوان برازجان حضور یافتند و از نزدیک با اعضاء این دفتر دیدار نمودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد