انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

مراسم یادبود «علی اصغر شهری» برگزار شد

با حضور جمعی از مدیران سینمایی، مراسم یادبود مرحوم علی اصغر شهری از پیشکسوتان سینمای جوان و سینما، موسیقی، تئاتر، شعر و خوشنویسی سیستان و بلوچستان عصر دیروز در سالن همایش های مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.

به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران در این مراسم ناصر باکیده مدیرعامل و مدیران و سرپرستان و همچنین مدیران عامل اسبق انجمن سینمای جوانان ایران، علیرضا کریمی صارمی مدیر آژانس عکس ایران، هنرمندان، فیلمسازان و شاگردان مرحوم شهری، مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، انسیه شاه حسینی، محمدرضا هدایتی و حسن جوهرچی از هنرمندان کشور و خانواده مرحوم علی اصغر شهری برگزار شد.
در مراسم یادبود مرحوم شهری، ناصر باکیده ضمن ابراز تاسف از دست رفتن یکی از ارکان انجمن سینمای جوانان ایران و ذکر خاطره‌ای از مرحوم شهری اظهار داشت : مرحوم شهری از عرصه های مختلف هنری بهره داشت اما سینما را به عنوان بال برای پرواز انتخاب کرد.
وی ادامه داد : شهری از آنهایی بود که در عرصه هنر معلمی را برگزید و ناگفته هایش را که در هنرهای دیگر نمی توانست بیان کند در سینما به تصویر کشید.
گفتنی است در این مراسم لوح یادبود توسط ناصر باکیده مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران به خانواده اصغر شهری اهدا شد.
پخش فیلمی از زندگی هنری مرحوم علی اصغر شهری، پخش قطعاتی از آثار وی در زمینه موسیقی، ذکر یاد و خاطره ای از سوی دوستان و همکاران شهری از جمله برنامه های مراسم یادبود مرحوم شهری بود. 

 

منبع: «پایگاه خبری فیلم کوتاه»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد