انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انتشار «پیل‌بان» جدید در 100 صفحه

 «پیل‌بان» به عنوان تنها و نخستین مجله انیمیشن کشور در فرمت جدید و 100 صفحه چهار رنگ به سردبیری محمدتقی فهیم منتشر شد.

انتشار «پیل‌بان» جدید در 100 صفحه


به گزارش خبرآنلاین، ​روابط عمومی موسسه پیل‌بان اعلام کرد، نود و هفتمین شماره مجله تخصصی انیمیشن پیل‌بان که تا قبل از این به صورت دو ماهنامه و تک رنگ منتشر می‌شد، از این شماره به صورت چهار رنگ و 100 صفحه با کادر جدید و سردبیری محمدتقی فهیم منتقد سینما و تحلیل‌گر انیمیشن منتشر و روی دکه فروش مطبوعات قرار گرفت.

در این شماره «پیل‌بان» مطالب متنوع درباره انیمیشن ایران و جهان درج شده است، ضمن این‌که صفحات ویژه‌ای به رویدادهای فرهنگ و هنر و بازی‌های رایانه‌ای اختصاص یافته است.

مطالب این شماره «پیل‌بان» عبارتنداز سر مقاله: انیمیشن، اصلاح و ارتقای فرهنگ عمومی و خبرهایی از انیمیشن ایران و جهان، کلید اول: پرونده آلیس در سرزمین عجایب، کلید دوم: پرونده چه‌طور اژدهایتان را رام کنید و مرور انیمیشن در سال 88 و چشم‌انداز آن در سال 89 با نظرهایی از پروین تجوید، ارد پیکان‌فر، جمال‌محمدپور، سارا خلیلی، علیرضا کاویان‌راد، ابوالقاسم نظرپور، ابراهیم ساکتی و گزارش جشنواره راپولوی از زبان بهرام عظیمی تحلیل برنامه دو قدم مانده به صبح، گزارشی از ساخت نسخه تازه حمله تیتان‌ها، گزارشی از ماجرای انیمیشن حماس، پرونده‌ مری و مکس،​یک کارتون یک خاطره، کلاه قرمزی رقیبی خطرناک برای اخراجی‌‌ها، گزارشی از نشست انیمیشن با مضمون ترانه‌های فولکلور مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سال 89.

در صفحات ویژه بازی‌های رایانه‌ای نیز مطالبی از این دست به چشم می‌خورد: وقتی بازی جدی شود بودجه‌اش دو برابر می‌شود، فیلم‌هایی که بازی خواهند شد، دست و پنجه نرم کردن با پهلوانان و...

مقاله‌‌های اشتغالزایی در صنعت انیمیشن و ساوث پارکی‌ها هم فهمیده‌اند مشکل مدیریتی داریم، از دیگر مطالب تحلیلی انیمیشن این شماره مجله است. هم‌چنین صفحات کمیک استریپ، به پوآرو در ایران اختصاص یافته است.

صفحات ویژه فرهنگ و هنر هم مطالبی چون باخت استاد شجریان به BBC در تخته نرد، انتقاد از وضع موسیقی روبه افزایش است، ضد و نقیض‌های سینما در یک ماه، گزارشی از نظرات موافق و مخالف نمایشگاه کتاب و....را در برمی‌گیرد. 

 

منبع:  خبرآنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد