انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزیدگان مسابقه تجلی عاشورا و فجر معرفی شدند

روز چهار شنبه ۲۶ خردادماه با برگزاری مراسم اختتامیه و قرائت بیانیه هیات داوران، برگزیدگان چهارمین دوره مسابقه عکس  تجلی عاشورا و فجر معرفی شدند.

در این مراسم که ساعت 18 امروز چهارشنبه 26 خردادماه در محل حوزه هنری استان مازندران برگزار شد عزیزالله محمدپور به عنوان ریاست حوزه هنری استان و دبیر مسابقه، ضمن خیرمقدم به حاضرین در سالن از هنر عکاسی به عنوان تریبون بیان ایده ها و عقاید نام برد و تاکید کرد: عکاسی از ابتدای انقلاب اسلامی همواره هنری معنوی و مردی و همراه با ارزش های انقلابی ما بوده است و به واسطه این ویژگی است که عکاسی امروز به اینجا رسیده است.

سپس مهدی معصومی گرجی به عنوان مدیر اجرایی چهارمین دوره این مسابقه با بیان گزارش و نمایش آمارهای استقبال از این مسابقه در سه دوره گذشته، مسابقه حاضر را در نوع خود به لحاظ تعداد عکس های رسیده از سوی عکاسان و استقبال انجام شده مناسب ترین دانست.

برگزیدگان مسابقه تجلی عاشورا و فجر معرفی شدنددر این مراسم که در حال حاضر(18:50) در حال برگزاری است اسامی برگزیدگان بخش عاشورا به این ترتیب معرفی شدند:
نفر اول: سیداسماعیل موسوی، از چهارمحال و بختیاری، برنده شش میلیون ریال همراه تندیس مسابقه و دیپلم افتخار.
نفر دوم: جواد عسکراوغلی، از آذربایجان غربی، برنده چهارمیلیون ریال همراه تندیس مسابقه و دیپلم افتخار.
نفر سوم: جلال شمس آذران، از آذربایجان شرقی، برنده دومیلیون ریال همراه تندیس مسابقه و دیپلم افتخار.
همچنین از سه نفر از شرکت کنندگان در بخش عاشورا به نام های: سیده زهرا عابدی از مازندران، محمود بازدار از خراسان رضوی، امین پاسی شیرازی از چهارمحال وبختیاری با پرداخت یک میلیون ریال تقدیر به عمل آمد.

اسامی برگزیدگان بخش فجر نیز به این ترتیب معرفی شد:
نفر اول: زهرا ایمان زاده از اردبیل، برنده شش میلیون ریال همراه تندیس مسابقه و دیپلم افتخار.
نفر دوم: سعید عامری از تهران، برنده چهارمیلیون ریال همراه تندیس مسابقه و دیپلم افتخار.
نفر سوم: محسن غلامی از مازندران، برنده دومیلیون ریال همراه تندیس مسابقه و دیپلم افتخار.
در ادامه از سه نفر از شرکت کنندگان در این یخش به نام های: بهنام صدیقی از مازندران، محسن ابراهیمی از فارس، سیدهاشم شاکری از تهران نیز در بخش فجر با پرداخت یک میلیون ریال تقدیر شد.

در بخشی از این برنامه بیانیه هیات داوران هم خوانده شد که در بخشی از آن آمده بود: جشنواره « تجلی عاشورا و فجر » با توجه به مشی و نام خود، در پی آن بوده است تا گوشه ای از این فرانگری هنرمندانه را به منصه ی ظهور برساند. حضور پرشور جوانان و هنرمندان پرآوازه ی این مرز و بوم و تعداد آثار رسیده به آن، گواه این مدعا است که جهان هنر عکاسی به سمت و سوی « هنر معناگرا » گام هایی بزرگ بر می دارد.

عکس های راه یافته به این مسابقه همزمان در نگارخانه چیلیک به نمایش گذاشته شده است که جهت مشاهده این آثار می توانید " اینــجا " کلیک کنید.

 
منبع: چیلیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد