انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه تهران

تا ۱۲ مرداد؛

به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» به نقل از روابط عمومی سینمای جوان، به دلیل استقبال گسترده و درخواست های فیلمسازان وتهیه کنندگان از  سراسر کشور مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران تا پایان وقت اداری سه شنبه 12 مرداد ماه تمدید شد.
جشنواره توسط انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری موسسه امور جشنواره‌ها به منظور ارزیابی و معرفی بهترین تولیدات یک ساله فیلم کوتاه ایران و سایر کشورهای جهان به اجرا درمی‌آید.
بیست ‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از 28 آبان تا سوم آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، پرداختن به موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهای جدید علمی، ظرافت‌های فرهنگی، تمدنی و تاریخی و پرورش هنرمندان متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود از جمله اهداف این رویداد بزرگ حوزه سینمای کوتاه عنوان شده است.

در این خبر آمده است: بخش سینمای ملی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شامل «مسابقه ملی»، «پرتوی ایمان»، «چشم انداز سرزمین زیبای ما»، «چراغ راه» و بخش جنبی است، بخش مسابقه بین‌الملل نیز شامل «مسابقه بین‌الملل»، «مسابقه آسیا» (جلوه گاه شرق) و «جهان اسلام» است .

فیلم سازان و تهیه کنندگان علاقه مند شرکت در این جشنواره می توانند برای اطلاع از شرایط چگونگی ارسال آثار و همچنین تکمیل فرم تقاضای شرکت در بخش های مختلف بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به آدرس اینترنتی www.shortfilmfest.ir مراجعه نمایند.

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از 28 آبان تا 3 آذر امسال در تهران برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد