انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

شماره ۹۴ "فیلم نگار" منتشر شد

ماهنامه فیلم نگار ویژه مرداد ماه با فیلمنامه کامل "مرد بارانی" منتشر شد.  

در این شماره می خوانیم، معرفی فیلم هایی چون، "جرم" و"یک حبه قند"، فهرست فیلمنامه های ثبت شده از تاریخ ۲۱ خرداد تا ۲۰ تیر ماه، مطالب و نقد هایی در باره فیلم های "کیفر" حسن فتحی، "لج و لجبازی"، "هفت دقیقه تا پاییز" و گفتگو با علیرضا نادری.

در بخش دیگر شماره ۹۴ این نشریه، معرفی فیلم های روز جهان، گفتگو با جوزپه تورناتوره فیلمنامه نویس و کارگردان "باریا"، یادداشت های پراکنده درباره جهان سینمایی تورناتوره، گفتگو با مایکل هافمن نویسنده و کارگردان "ایستگاه آخر" و نگاهی به فیلمنامه این فیلم به چاپ رسیده است.

در ادامه این شماره مطلبی در ارتباط با نظر نویسندگان و منتقدان درباره فیلمنامه "شاهزاده پارس:شن های زمان"، در بخش سینما و ادبیات مقاله ای درباره "جورج ارول" تصویرگر انسان نومید قرن بیستمی و گفتگویی با فیما امامی و رضا دریانوش درباره مستند "جای خالی آقا یا خانم ب" منتشر شده است.

همچنین گزارشی از کارگاه تخصصی ایده تا متن در سینمای مستند و فیلمنامه "مرد بارانی"و یادداشت هایی در ارتباط با همین فیلم از مطالب پایانی این شماره به حساب می آید.

نظرات 1 + ارسال نظر
Manijeh پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکار عزیز، وبلاگ با ارزش، آموزنده و خوبی ایجاد کرده اید در ضمن وبلاگ به روز شده است کدهای موسیقی برای وبلاگ قرار داده شده از نقدهای خوبتان جهت ارتقاع وبلاگ دریغ نورزید و لطف نمائید. باتشکر منیژه اسکوئی :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد