انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

معرفی هیات انتخاب و داوری جشنواره منطقه‌ای «تاک»

اسامی هیات‌ انتخاب و داوری بخش فیلم و فیلمنامه دهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ‌ـ‌ منطقه سه (تاک) اعلام شد.


به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هیاتی متشکل از مسعود اطیابی، عباس رافعی، علی غفاری،م رتضی شعبانی و هوشنگ توکلی  انتخاب و داوری بخش فیلم و تیرداد سخایی، جلیل عرفان منش و داوود امیریان انتخاب و داوری بخش فیلمنامه دهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان‌ـ ‌منطقه سه کشور (تاک) را بر عهده دارند.
 1582 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که از این میان 966 قطعه عکس، 345 عنوان فیلم و 201 عنوان فیلم نامه و70 قطعه پوستر فیلم هستند.
این آثار از استان‌های: اصفهان، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همدان در این جشنواره حضور دارند.
هیاتی متشکل از فرزاد هاشمی، افشین شاهرودی و سعید منزه کار‌ انتخاب و داوری بخش عکس و پوستر دهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان‌ـ ‌منطقه سه کشور (تاک) را بر عهده دارند.
بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، ‌تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع، دستاوردهای جدید علمی، ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیایی کشور، نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد و خلاق و توانمند، دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یکساله سینمای کوتاه در استان‌های ده گانه شرکت کننده در منطقه مورد نظر از  اهداف این رویداد سینمایی‌ـ‌منطقه‌ای است.
گفتنی است دهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان - منطقه 3 با عنوان «تاک» به میزبانی شهر ملایر از 21 تا 24 شهریور ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد