انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فراخوان نخستین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی قرآنی

نخستین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی قرآنی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن تهران فراخوان داد.

در

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران از هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن تهران، نخستین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی قرآنی در سه بخش فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی و ایده های قرآنی در دو سطح عمومی و کودک و نوجوان برگزار می شود.

این دوره از جشنواره با اولویت موضوعی داستان ها و معارف و اخلاق قرآنی در پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و آذری برگزار شده و شرکت کنندگان تا آبان ماه سال جاری فرصت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره را دارند.

نخستین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی قرآنی به همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و با همکاری سیمای قرآن، شبکه سوم سیما، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود.

به نفرات نخست هر بخش 14 سکه تمام بهار آزادی، نفرات دوم هر بخش هفت سکه و نفرات سوم چهار سکه اهدا می شود.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، خیابان شهید هاشمی، شماره یک ارسال کنند. 

 

منبع: خبرگزاری سینمای ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
آزاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد