انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

مرحله نهایی داوری نخستین جشنواره «پویانمایی و فیلم‌نامه هشت»

 دبیر نخستین جشنواره نخستین جشنواره «پویانمایی و فیلم‌نامه هشت» که از سوی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و مرکز فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود، از پایان یافتن مرحله نهایی داوری این جشنواره خبر داد.

«سید حسین عابدی» در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره 275 اثر بود که به تفکیک در بخش پویانمایی 200 اثر و در بخش فیلم نامه 75 اثر از سراسر کشور به دست ما رسید.

وی با اشاره به پذیرش 105 و 40 اثر راه یافته در بخش نخست داوری به ترتیب در بخش‌های پویانمایی و فیلم نامه افزود: در مرحله نهایی داوری در بخش پویانمایی 52 اثر قابل نمایش شناخته شده و در بخش فیلم نامه 4 اثر منتخب و 4 اثر قابل تقدیر معرفی شده است.

مدیر عامل موسسه آفرینش‌های آستان قدس رضوی درباره اسامی داوران به تفکیک در دو بخش جشنواره گفت: داوران بخش پویانمایی علیرضا گلپایگانی، وجیه‌اله فرد مقدم، محمدعلی صفورا، احمد عربانی و امیر دهستانی و داوران بخش فیلم نامه حسن احمدی، محمدابراهیم سلطانی فر و فهمیه کیوان هستند.

عابدی افزود: محورهای این جشنواره در چهار موضوع زندگی و سیره حضرت رضا(علیه السلام)، مشهد وزیارت، موضوعات مذهبی و معناگرا و فیلم های تلویزیونی است.

وی همچنین از معرفی 4 انیمشین برگزیده به انتخاب تماشاگران و تجلیل از آن در بخش پویانمایی خبر داد و گفت: همچنین از 15 اثر برگزیده با محورهای یادشده به تفکیک در هر بخش 5، 1، 5 و 4 اثر تقدیر می شود.

یادآور می‌شود اختتامیه نخستین جشنواره «پویانمایی و فیلم نامه هشت» عصر روز شنبه هشتم آبان ماه ساعت 30/17 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.  

 

منبع: گزاری قرآنی ایران(ایکنا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد