انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران طی مراسمی در تالار اندیشه حوزه هنری معرفی شدند.

به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه» اسامی برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف اعلام شد.
در بخش بهترین فیلم با موضوع چشم‌انداز سرزمین زیبای ما تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم این بخش به بابک نظری برای فیلم پویانمایی شکرستان از تهران داده شد.
در بخش بهترین فیلم‌ با موضوع پرتو ایمان تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان فیلم این بخش به محمدعلی هاشم‌زهی برای فیلم مستند لیکو از تهران اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم‌ با موضوع چراغ راه تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم این بخش به وحید چاوش برای فیلم مستند به سحر اعتماد کن از تهران تقدیم شد.
در بخش بهترین تحقیق و پژوهش فیلم مستند تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی به احسان معصوم برای فیلم مستند رویای گمشده از تهران اهدا شد.
در بخش بهترین فیلنامه تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی به الهه صلح‌جو برای فیلم داستانی یار دوازدهم از شهر کرد اهدا شد.
در بخش صدا تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی به آرش قاسمی برای صداگذاری فیلم داستانی غروب حلزون از تهران اهدا شد.
در بخش تصویربرداری دیپلم افتخار و مبلغ 5 میلیون جایزه نقدی به محمد حدادی برای تصویربرداری فیلم داستانی در راه ویلا از تهران تقدیم شد.
دیپلم افتخار و مبلغ 5 میلیون جایزه نقدی هم به اشکان اشکانی برای تصویربرداری فیلم داستانی مهمانی زیر آب از تهران اهدا شد و تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی به ارسطو مداحی گیوی برای تصویربرداری فیلم مستند زندگی در کسوف از تهران رسید.
در بخش تدوین دیپلم افتخار و مبلغ 5 میلیون جایزه نقدی به احمد قلعه‌نویی برای تدوین فیلم مستند مسیر عشق از اراک اهدا شد.
در این بخش هیات داوران فیلمی را شایسته دریافت تندیس ندانست.
در بخش بهترین استعداد جوان در بخش مستند تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی و 7 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم این بخش به مجید شیدا برای فیلم مستند ریتم شهر من از یزد اهدا شد.
در بهترین استعداد جوان در بخش داستانی تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی و 7 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم این بخش به علی الفت برای فیلم داستانی دلیل از همدان داده شد.
در بخش بهترین استعداد جوان در بخش پویانمایی هیات داوران فیلمی را شایسته دریافت تندیس در این بخش ندانست.
در بخش بهترین فیلم مستند دیپلم افتخار و مبلغ 5 میلیون جایزه نقدی به فتح‌الله امیری برای فیلم مستند زندگی در کسوف از تهران اهدا شد.
تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم این بخش به لقمان خالدی برای فیلم مستند مشترک مورد نظر از تهران داده شد.
در بخش بهترین فیلم تجربی تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم این بخش به کریم عظیمی برای فیلم تجربی خانه‌ام ابریست از اردبیل تقدیم شد.
در بخش بهترین فیلم پویانمایی دیپلم افتخار و مبلغ 5 میلیون جایزه نقدی به عاطفه یوسفی برای فیلم پویانمایی پهلوان اکبر از تهران اهدا شد.
تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم این بخش به ساره شفیعی‌پور برای فیلم پویانمایی بالاتر از ابرهای خاکستری از تهران داده شد. 
بنا به پیشنهاد هیات داوران جشنواره برای اولین‌بار بخش جان‌بخشی در بخش‌های جشنواره گنجانده شد.
دراین بخش، دیپلم افتخار جان‌بخشی در بخش پویانمایی به حمید سهرابی برای فیلم پویانمایی نیم‌پرده از تهران اهدا شد.
تندیس جشنواره و مبلغ 10 میلیون ریال جایزه نقدی برای جان‌بخشی در بخش پویانمایی هم به بهزاد رجبی‌پور برای فیلم پارازیت از تهران تعلق گرفت.
در بخش بهترین فیلم داستانی دیپلم افتخار و مبلغ 5 میلیون جایزه نقدی به آزاد محمدی برای فیلم داستانی غروب حلزون از تهران اهدا شد.
تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم این بخش هم به داریوش غریب‌زاده برای فیلم داستانی سکار از بوشهر داده شد.
در بخش بهترین فیلم به معنای مطلق با نگاه ملی تندیس جشنواره و مبلغ 40 میلیون ریال جایزه نقدی و 30 میلیون ریال حمایت از تولید اثر بعدی به عنوان بهترین فیلم با نگاه ملی به کریم فائقیان برای فیلم داستانی تولد یک گلوله از بوشهر اهدا شد.
در بخش بهترین تهیه‌کننده تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی به احسان محمدحسنی برای تهیه‌کنندگی فیلم مستند اسکو از تهران اهدا شد.
در بخش بازیگری دیپلم افتخار و مبلغ 5 میلیون جایزه نقدی به خاطره ندری برای بازی در فیلم داستانی با هم از اردبیل داده شد.
دیپلم افتخار و مبلغ 5 میلیون جایزه نقدی هم به پوریا رحیمی برای بازی در فیلم داستانی غروب حلزون از تهران اهدا شد.

منبع:«پایگاه خبری فیلم کوتاه»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد