انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

" تولد یک گلوله " ‌بهترین فیلم جشنواره فیلم کوتاه تهران شد

فیلم کوتاه "تولد یک گلوله " ساخته کریم فائقیان، هنرمند بوشهری بهترین فیلم بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران شد.

سرپرست انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در پایان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بار دیگر این فیلمسازان بوشهری بودند که جوایزی را به خود اختصاص دادند.


وی افزود: در بخش بهترین فیلم داستانی تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال دیگر برای حمایت از تولید اثر بعدی به داریوش غریب‌زاده، فیلمساز بوشهری و کارگردان فیلم "سکار " تعلق گرفت.


فائقیان ادامه داد: لازم به ذکر است غریب‌زاده پیش از این با فیلم "بومرنگ " توانسته بود سیمرغ بلورین بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر و جوایز بسیاری از جشنواره‌های متعدد داخلی و بین‌المللی را به خود اختصاص دهد.
وی گفت: خود بنده نیز توانستم جایزه بهترین فیلم این جشنواره را به خاطر فیلم "تولد یک گلوله " دریافت کنم.


سرپرست انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر اظهار داشت: جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، مبلغ 40 میلیون ریال جایزه نقدی و 30 میلیون ریال دیگر برای حمایت از تولید اثر بعدی بود.


فائقیان با بیان اینکه کوچه آلبالو نیز فیلم دیگری بود که در این جشنواره به نمایش درآمد، بیان داشت: در این جشنواره تدوینگر، تصویربردار، صداگذار و موسیقی فیلم "سکار " ساخته داریوش غریب‌زاده را برعهده داشتم که در این جشنواره جایزه نخست بخش داستانی را به خود اختصاص داد.


فائقیان تصریح کرد: با توجه به اینکه در جشنواره فیم فجر امسال بخش فیلم کوتاه وجود ندارد از این رو جشنواره بیست و هفتم فیلم کوتاه از اهمیت خاصی برخوردار شده بود که خوشبختانه هنرمندان بوشهری در این جشنواره خوش درخشیدند.


این هنرمند بوشهری ادامه داد: هرچند در دوره‌های قبل نیز فیلم کوتاه به دلیل تخصصی بوده خود از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های جشنواره فیلم فجر بوده است.


فائقیان گفت: در جشنواره بیست و هفتم همچنین از 18 فیلم برتر دوره‌های گذشته فیلم کوتاه تقدیر شد که در این بین فیلم بومرنگ ساخته داریوش غریب‌زاده نیز حضور داشت.


وی ادامه داد: در افتتاحیه بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به عنوان برترین سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان کشور برگزیده شدم.


فائقیان اظهار داشت: در این آیین از بنده به عنوان سرپرست نمونه کشوری دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر نیز با اهدا جایزه تقدیر شد.


وی افزود: علاوه بر بوشهر، دفاتر سینمای جوان در سنندج و نیشابور نیز به عنوان دفاتر برتر انتخاب شدند.
سرپرست دفتر سینمای جوان بوشهر در سال‌های 88 و 89 در زمینه‌های آموزش، تولید فیلم و عکس، برگزاری جشنواره‌های مختلف، کسب عناوین برتر در رشته‌های فیلم و عکس در رقابت‌های ملی و بین‌المللی، دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر در کشور به عنوان دفتر برتر شناخته شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
موسوی جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:24 http://www.aksmoosavi.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
آفرین بر هنرجویان ومسئولین سینمای جوان برازجان که همیشه در دنیای هنر بخصوص در رشته عکاسی درخشیده و مقام های کسب کرده اند. موفق وهمیشه سربلندباشید
لطفأ مرابه اسم عکس لحظه ها لینگ کن. ادرس وبلاگم
http://www.aksmoosavi.blogfa.com است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد