انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

مراسم اختتامیه جشنواره عکس سرزمین خورشید برگزار شد

 اختتامیه جشنواره عکس سرزمین خورشید در محل انجمن سینمای جوان بوشهر برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم که با حضور کریم فائقیان و شهرام سلیمی فرد سرپرستان دفاتر سینمای جوان بوشهر و برازجان و آقایان صافی  و جاشویی پیش کسوتان عرصه عکاسی و مستند سازی و جمعی از عکاسان استان  به شکلی متفاوت و در فضایی صمیمی به انجام رسید، سید حسین صافی عکاس برجسته استان در کارگاهی تخصصی به بیان مسائلی پیرامون عکسهای رسیده به جشنواره پرداخت و در مورد نکات ضعف و قوت آنها که همزمان بر روی LCD به نمایش در می آمدند، پرداخت.


 


پس از پایان کارگاه طی مراسمی از آقایان "شهرام سلیمی فرد" و "علیرضا جهدکار" سرپرست و معاون دفتر انجمن سینمای جوان برازجان به خاطر زحمات و همراهیشان در به ثمر نشستن تلاشهای هنرمندان هم استانی و همچنین از آقای "مرتضی زنده بودی برای تلاش در برگزاری جشنواره تقدیر به عمل آمد.


 




پس ازاین مراسم نوبت به قدردانی اعضا و هنرجویان انجمن سینمای جوان بوشهر از سرپرست دفتر جناب آقای کریم فائقیان شد که به بهانه مدیر برتر شدن ایشان در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بود رسید که با اهدای لوح و تشویق گرم حاظران همراه بود.
اعلام اسامی برندگان جشنواره برانامه بعدی بود  که آقایان "رضا عباسی" از برازجان  و "ابراهیم گرامی" از جم موفق به دریافت لوح تقدیر جشنواره گردیدند و آقایان "امین محمدی"، "مهدی جهان افروزیان" و "صابر زمانی" هر سه و بنا به رای داوران بطور مشترک و بدون رتبه بندی به عنوان سه برگزیدگان این جشنواره معرفی گردیدند.


 



dd9sl67jirx1o30pwur


دبیرخانه جشنواره عکس سرزمین خورشید ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان ودوستان همراه، امیدوار است دوره های دیگر این جشنواره در آینده ای نزدیک مجددا برگزار گردد .  

 

منبع: http://www.lianfilmax.com//

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد